سلام :)

لطفا متن منو بخونید و حتما اگر کمکی میتونید بکنید .

من یه دختر زیر 15 سال هستم ، من همه چیم کاملا عادی مثل خیلی ها  ، نمره هام و اخلاقم و همه چیم قابل قبوله !

من تا چند وقت پیش اصلا از پسرا متنفر بودم ( اقایون جبهه نگیرید ، قبول کنید بعضی هاتون واقعا دخترا رو ازار میدین )

اصلا تو فاز این چیزا نبودم راحت زندگیمو میکردم ، توی شبکه های اجتماعی هم هر پسری بهم پیشنهاد دوستی میداد یا بلاک میکردم یا رد میکردم . چون خیلی هاشون اصلا منو ندیدن یا نمیدونم من چه طور دختری هستم اصلا چند سالمه همینجوری میان ابراز علاقه میکنن.

من خیلی خوشگل هم نیستم . وزن و قدم نسبت به سنم خوبه و صورتم خیلی خوب نیست ، ولی بد هم نیست ! اما بینی واقعا زشتی دارم و همه اینو به روم میارن ، همه میگن بزرگ میشی عمل میکنی و در حقیقت من اصلا نمیخوام اینکارو بکنم ولی شرایط جوری شده که انگار چند سال دیگه باید واقعا بکنم اینکارو !

خلاصه سرتونو درد نیارم من تابستون امسال یکی از پسر های فامیل رو دیدم ، بعد از 10 سال ! یادمه توی یکی از تولد های بچگیم اومده بود ! اما انقدر الان بزرگ و خوشگل شده که من ، ادمی که اصلا این چیزا براش مهم نیست جذبش شدم ، قشنگ 5 دقیقه بهش خیره بودم خدا رو شکر کسی هم ندید .

الان 7 ماه گذشته و من احساس میکنم عاشقش شدم ! عشق سن و سال نمیشناسه . تو این 7 ماه دو یا سه بار دیگه دیدمش ، هم کلام هم شدیم ولی در حد سلام و احوال پرسی

راستش خیلی احساس بدی دارم ! احساس عذاب وجدان ! که تو این سن عاشق شدم ولی دست خودم نیست

بعد این پسر 16 سالش داره میشه و از همه نظر تا اینجا که من متوجه شدم عالیه ! مدرسه تیزهوشان میره و....

و من احساس میکنم در مقابل چنین ادمی هیچ شانسی نخواهم داشت ! اخه من به خاطر بینیم چهرم زیاد خوب نشون نمیده ! و نمیدونم اون راجع به من چه فکری میکنه .

بعد من متاسفانه به طالع بینی و فال و اینجور چیزا خیلی اعتقاد دارم . بعد  اون متولد فروردینه و من آبان ، توی طالع بینی نوشته بود زن ابانی و مرد فروردینی اصلا خوشبخت نمیشن و به هم نمیخورن اصلا .

از اون موقع خیلی حس بدی دارم ! شاید به نظرتون چیز مسخره ای باشه و خیلی هم مهم نیست ، ولی لطفا درک کنید و اگه چیزی به ذهنتون میرسه بهم بگید . ممنون دوستان ، سال نو (95)  هم پیشاپیش مبارک


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)