سلام
دختری 21 ساله هستم با یه پسری 26 ساله مدتی هست آشنا شدم و از اخلاق و ظاهرش خوشم امده و نکته خیلی مهم اینکه باخداست و اهل نماز و صداقت و کار هست اگه حرفاش حقیقت نداشت اینطور نمیگفت که تو این جامعه بیشترین افراد با نبود مادیات مخالفت میکنن.
خوب درکم میکنه و در ارتباطمون احساسی نیست و بیشتر منطقی پیش میریم و سعی میکنه ناراحتم نکنه و این خیلی مهمه.
مشکل من اینجاس که خودش هستو لباسای تنش از نظر مالی صفره و به گفته خودش بعد از ازدواج چند سال اول سخته ولی سعی خودشو میکنه و زندگی قشنگی میسازیم ولی من نمیتونم با شرایط سخت و فشار مالی زندگی کنم درآمدش ماهی 2 تومنه .
بهم گفته که فکرامو بکنم نظرمو بگم اگه مثبت بود بیاد خواستگاری با مادرم و افراد دیگه صحبت کردم گفتن مادیاتو خدا میده بدست میاد مهم ذات آدمه .
از جهتی میترسم جواب منفی بدم از دستش بدم چون آدم پاک و صادق کمه از طرفی هم میترسم ازدواج کردم در آینده پشیمون بشم کمکم کنین واقعا از نظر ذهنی درگیرم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)