سلام دوستان
من دختری زیر 30 سال هستم، در دانشگاه یکی از همکلاسی هام  بهم ابراز علاقه کردند و در رفتارها و کارهاشون علاقه شون رو  بهم نشون دادن و خیلی هم روم غیرت دارن و احساس مالکیت. 

ایشون میگن شما هیچ عیب و ایرادی ندارین و همه چی تون ایده اله و تنها ایرادتون اینه که ادم صبوری نیستین. حدود یک سالی هست که همدیگه رو می شناسیم. می خواستم بدونم ادم های صبور رفتاراشون چه جوری هست تا من بتونم اونطوری باشم و تو رفتارم نشون بدم چون واقعا دوستشون دارم.

ممکنه فقط به دلیل همین عیب تا حالا ازم خواستگاری نکردن؟ در ضمن ایشون شهریور ماهی هستن چون شنیدم شهریوریا ایده ال هاشون برای انتخاب همسر خیلی بالاست. در ضمن در این یکسال رفتارشون با من همراه با احترام بوده و همیشه حدود و چارچوب را حفظ کرده اند.

متشکرم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)