سلام
من دانشجوی پرستاری هستم ترم یک!

یه خواستگار دارم که مهندسی برق میخونه دانشگاه صنعتی شریف...

از نظر ظاهری زیاد خوشم نمیاد ازش. یعنی قابل تحمله ولی اونی نیست که تو فانتزیام میخواستم ولی از همه نظر ذیگه به هم میخوریم... خانواده و اعتقادات و ...

مشکلم اینه که هم دوس ندارم ازدواج کنم هم دوس دارم ازدواج کنم . نمیدونم این کیس، کیس مناسبی هست یا نه... بعضی جاها نوشته برا این رشته پولی نیست و نهایت تا دو سه تومن حقوق بگیرن و همشون میرن برا پیشرفت خارج و بعضیا میگن دیگه خرشون یورتمه میره و اینا...

حالا نمیدونم کدوم راسته و کدوم دروغ حقوقشونم نمیدونم چقده! از یه نظرم دوس ندارم ازدواج کنم به خاطر اینکه احساس میکنم اگه ازدواج کنم توجه مردا رو از دست میدم . نه که اهل دوستی باشم نه .

ولی همین حسی که وقتی یه پسر بهم نگاه میکنه دلم یجوری میشه و اینا!! حس خوبیه در کل که ادم مجرد باشه . میگن ازدواج یعنی به دست اوردن بی توجهی یه مرد و از دست دادن توجه هزاران مرد .

واقعا همینطوریه؟؟

یا میگم شاید تو دوره ی کار اموزی و اینا یه دکتر یا یه چی دیگه خورد به پستم!!!!! بنظرتون میخوره یا من زیادی تخیلی ام !! بنظرتون چکار کنم؟؟؟

لطفا راهنماییم کنین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)