سلام دوستان ....
خواهش میکنم جواب سوالم رو بدین،
به نظرتون چرا من که یک دختر با قیافه متوسط و تا الان سعی کردم نجیب و باحیا باشم، اینقدر خاستگارام دلم رو میشکنند، بعدش یا خودشون یا خانواده شون پشیمون میشن،؟

چرا به راحتی با احساسات ما دخترا بازی میکنن؟؟ اولش همش حرفای عاشقانه میزنن ،و خوب که ما رو به خودشون وابسته کردن میرن؟ من دوران کودکی با کار کردن ،پول در میاوردم... همش میگم خداااااا.... 

ولی دلم خیلی گرفته ،چند روز پیش سومین خاستگارم هم خوب من رو به خودش وابسته کرد بعدش پشیمون شد ، فقط بهم گفت حلالم کن... با وجود سختی های زیاد که تو یه خانواده پر جمعیت ولی درامد کم ولی اصیل کشیدم، با زحمت زیاد و پیاده روی یک ساعته تا مدرسه ،درس میخوندم... همش رتبه اول بودم... کنکور رتبه  3 رقمی اوردم... بهترین دانشگاه درس میخونم.

ولی  دیگه دارم ازخودم نا امید میشم، همش میگم حتما یه مشکلی دارم که خاستگارام اینجور با احساساتم بازی میکنن. تو دلم عقده شده ،یه خاستگار برام بیاد ولی بپسندم، همش من رو پس میزنن... به نظرتون من چه مشکلی دارم؟؟؟؟

چرا هیچ کس ازم خوشش نمیاد؟؟؟،قیافم به متوسطه ولی به دل میشینه، خیلی ازدوست هام بودن ،از اول تو خوشی الانم تو خوشی هستن، من همیشه برای خوشبختیشون دعا میکنم، ولی همش میگم حق من که تو کودکی و نوجوانیم این همه سختی کشیدم ،بازم این هست که خاستگارام من رو با تحقیر کردن پس بزنن..؟؟؟

شاید باورتون نشه ،یکی از خاستگارام بعد از چندین ماه حرف عاشقانه زدن، به بدترین وجه خودم و خانواده ام رو تحقیر کرد، حتی نمیتونم نفرین کسی کنم، طاقت ناراحتی هیچکس حتی دشمنم ندارم، همش میگم بخاطر همین صاف و مهربون بودنم هست که من رو تحقیر میکنن، از اینکه خاستگار بپذیرم دیگه وحشت دارم،میترسم بازم مثه قبلی ها باشن ...

چیکار کنم دوباره اعتماد کنم؟؟ البته بعد از اخرین خاستگار دیگه کسی نیومده، همش میگم بهتر که دیگه برام خاستگار نیاد ،تا اینکه ضایعم کنن.... منم دوست دارم ،مثله دوستام حداقل خودم جواب منفی بدم ، نه اینکه اونا من رو ضایع کنن... ولی هیچ وقت اینطوری نشد... هر چی دعا کردم بازم خدا .....

خواهش میکنم راهنماییم کنین، به نظرتون من چه مشکلی دارم ؟ تحصیل بالا، استعداد، نجابت، قیافم هم متوسطه، اخلاقم هم با همه خوبه، چرا همه خاستگارام من رو پس میزنن؟؟؟

همش میگم بخاطر این هس که من صاف و صادق هستم،اینجوری ضایع میشم...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)