با عرض سلام خدمت اعضای  محترم سایت خانواده برتر
من خودم از اعضای اینجا هستم از همون اوایل که اینجا بر پا شد.
مشکلی که من دارم از این قراره.. با اقایی سه سال پیش به قصد ازدواج اشنا شدیم. خب ماه اول خیلی خوب و عالی بود و همه جوره مورد پسند هم بودیم و از هم خیلی خوشمون میامد.

اما بعد از اون دیگه مشکلات ما شروع شد اینکه اقا اظهار داشتند که هنوز وضعیت کار و سربازی و درسشون مشخص نیست بهتره که فعلا ازدواج نکنن. خب به هر ترتیب این ارتباط به مدت چند ماهی قطع شد که تو اون مدت من خیلی دلم پیششون گیر کرده بود و همه جوره قبولش داشتم حتی حاضر بودم بخاطرش چند سال صبر کنم اما در صورتی میتونستم صبر کنم که حداقل خانواده ها در جریان باشن و حداقل یه خاستگاری ساده انجام میشد.

به همین خاطر ترجیح دادم در ارتباط نباشم. تا اینکه سال نو شد و ایشون دوباره به من زنگ زدن و با هم حرف زدیم و قرار شد همو ببینیم..

خوب منم چون دوسش داشتم بعد مدتی راضی شدم که ببینم شون شاید گره کار باز میشد. تا اینکه ایشون بهم پیشنهاد دادن تا مدتی همینطور با هم دوست بمونیم تا شرایط ازدواجشون مهیا بشه.

دیگه بماند که به چه سختی راضی به دوستی شدم و دوستی ما هم در حد صحبت و چند ماهی یه بار همو دیدن بود تو این چند ساله. اما من همیشه به فکر ازدواج با ایشون بودم و هستم .

ولی تا بحال هیچ عکس العمل قابل قبولی از ایشون ندیدم و الان هم واقعا نمیدونم باید چیکار کنم تا ایشون راغب به ازدواج بشن. و همین حضور آقا هم یکی از علت های بزرگی هست که دوست ندارم فرد جدیدی وارد زندگیم بشه و ایشون از همه لحاظ واسه من ایده ال هستند و الان هم شرایطشون به نسبت قبل بهتر شده.

اما از شما دوستان عزیز و مخصوصا با تجربه ها خواستار یه راهکار مناسب هستم تا از این بلاتکلیفی در بیام که واقعا چیکار کنم؟؟
در ضمن من 28 ساله و ایشون 29 ساله هستن.


مرتبط با سردرگمی و بلاتکلیفی:

دختری 25 ساله هستم که تکلیفم با خودم معلوم نیست

هیچ وقت انقدر بلاتکلیف نبودم

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

در امر کار و ازدواج بلاتکلیفم

میخوام برای آخرین بار تکلیفم با خودم مشخص شه

تکلیف من که نیاز جنسی بسیار بالایی دارم مشخص نیست

تکلیف دختری که در یه خونواده پرتشنج زندگی میکنه چیه؟

احساس سردرگمی میکنم و نمیدونم به کجا دارم میرم؟

خیلی سردرگمم ،همه درها روم بسته شده

معرفی روانشناس در خصوص سردرگمی در زندگی و اعتماد بنفس

سردرگمی و بی هدفی باعث شده بی انگیزه بشم

در سردرگم ترین حالت زندگی ام هستم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه)