سلام

میدونم قبلا در این سایت سوال در مورد معرفی روانشناس شده  ولی ههمون طور که میدونید بعضی از روانشناس ها  در زمینه خاصی تخصص دارند ، من با اینکه فوق لیسانس را هم گرفتم ولی هنوز در زندگی سردرگمم در مورد کار ، تحصیل ، زندگی و به چیزهایی که میخواستم نرسیدم و احساس رضایت نمیکنم .

وقت و انرژی برای کار یا فعالیت شاید خیلی بیشتر از خیلی ها میذارم ولی به نتیجه نمیرسه،  شاید چون راهم رو اشتباه رفتم و انتخابم درست نبوده یا شانس ندارم یا خیلی چیزهای دیگه... ، اعتماد بنفسم نسبت به قبل بهتر شده ولی باز دوست دارم بیشتر بشه ( شرحی از وضعیتم رو دادم تا با توجه به مشکلم دوستان روانشناس معرفی کنند) .

البته قبلا یا روانشناس رفتم بیشتر حالم رو گرفت تا بهتر کنه و راهکارش جسورانه بود با اینکه تیپ شخصیتی منو دیده بود به درد بخور من نبود .

قبلا تو همین سایت دوستان از خانم دکتر شفائی خیلی تعریف کرده بودند میخواستم بدونم برای مشکل من  ایشون خوبن ؟

خواهشا اگر دکتری هم معرفی میکنید تبلیغی نباشه واقعا کار بلد باشه و نتیجه دیده باشید ( دعاتون میکنم ) .

پیشاپیش از نظراتتون تشکر میکنم


مرتبط :

گیجی، تمرکز پایین و عدم آینده نگری اعتماد به نفسم رو پایین آورده

گیج شدم، این راهی که قراره برم درسته ؟

احساس سردرگمی میکنم و نمیدونم به کجا دارم میرم؟

خیلی سردرگمم ،همه درها روم بسته شده

سردرگمی و بی هدفی باعث شده بی انگیزه بشم

بدجوری در ادامه تحصیل و انتخاب شغل سردرگم هستم

در مورد برگشت تمرکزم به حالت عادی راهنماییم کنین

از این شاخه به اون شاخه میپرم و هدفم رو گم کردم


مرتبط با افزایش اعتماد به نفس:

با تمرین کردن میشه اعتماد به نفس رو بالا برد ؟

راه هایی برای تقویت اعتماد به نفس

چگونه اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم

چطور اعتماد به نفس خود را بالا ببریم

چگونه اعتماد به نفس خود را زیاد کنیم

معرفی کتاب برای افزایش اعتماد به نفس

راههای افزایش اعتماد به نفس

چه جوری اعتماد به نفسمون رو زیاد کنیم؟

چه جوری اعتماد به نفسمو برگردونم؟

گفتید اعتماد به نفس داشته باش ولی نگفتید چطوری ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
معرفی پزشک (۴۷ مطلب مشابه)