من خیلی گیج هستم، تمرکز پایینی دارم، به خاطر همین خیلی بلا سرم میاد، اصلا به عواقب کاری که می کنم توجه ندارم، همه ی کارهام رو سرسری انجام میدم، به خاطر همین اعتماد بنفس پایینی دارم .

همین الان هم نمیدونم منظورم رو از سوالم متوجه شدید یا نه، ولی به خدا خیلی باعث شرم خودم شدم ، اگه راه حلی دارید که تمرکزم زیاد شه یا حداقل یه هدف برای این زندگی پیدا کنم لطفا راهنمایی کنید.


مرتبط :

گیج شدم، این راهی که قراره برم درسته ؟

احساس سردرگمی میکنم و نمیدونم به کجا دارم میرم؟

خیلی سردرگمم ،همه درها روم بسته شده

معرفی روانشناس در خصوص سردرگمی در زندگی و اعتماد بنفس

سردرگمی و بی هدفی باعث شده بی انگیزه بشم

بدجوری در ادامه تحصیل و انتخاب شغل سردرگم هستم

در مورد برگشت تمرکزم به حالت عادی راهنماییم کنین

از این شاخه به اون شاخه میپرم و هدفم رو گم کردم

مرتبط با افزایش اعتماد به نفس:

با تمرین کردن میشه اعتماد به نفس رو بالا برد ؟

راه هایی برای تقویت اعتماد به نفس

چگونه اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم

چطور اعتماد به نفس خود را بالا ببریم

چگونه اعتماد به نفس خود را زیاد کنیم

معرفی کتاب برای افزایش اعتماد به نفس

راههای افزایش اعتماد به نفس

چه جوری اعتماد به نفسمون رو زیاد کنیم؟

چه جوری اعتماد به نفسمو برگردونم؟

گفتید اعتماد به نفس داشته باش ولی نگفتید چطوری ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه) افزایش اعتماد به نفس (۳۸ مطلب مشابه)