سلام

ببخشید یه سوال داشتم .. خیلی جوابش برام مهمه
راستش من 23 سالمه و بعد از اینکه از دانشگاه فارغ التحصیل شدم بعد از چند ماه رفتم سرکار .. تو این محل کارم ، یه پسری هست که بدجور جذبش شدم. هم من هم اون تازه اومدیم تو این شرکت.

نمیدونم الان دو تا حس متفاوت توی وجودم شکل گرفته . دو تا حسی که یکیش میگه برو بهش بگو که بهش علاقه مند شدی و یکی دیگه میگه نگو و غرورتو زیر پا نذار و کلا سعی کن فراموشش کنی.. نمیدونم چیکار کنم..؟؟

تجربه هایی که تو زندگیم داشتم بهم میگه که بهش یه جور بفهمونم که علاقه مند شدم. آخه هر وقت نگفتم یه جور ضربه خوردم.. همه ش تو خودم ریختم و هیچی نشون ندادم.. در واقع اگرم بخوام بگم انگار اولین و تنها ریسک تو زندگیمه که میخوام انجام بدم..

میدونم اینکار یه جور برخلاف عرف جامعه است ولی نمیدونم این بار واقعا باید چیکار کنم؟ 

آیا بازم سعی کنم سرکوب کنم این حس دوست داشتنم رو نسبت به کسی  یا نه بگم؟ تو رو خدا بهم بگین چیکار کنم.؟؟ خیلی خیلی بهش علاقه مند شدم و خیلی فکرمو مشغول خودش کرده.. خیلی م پسر نجیبی هست. مثلا تو محل کارمون بقیه همکارا با دخترا میگن و میخندن ولی اون همه ش سرش تو کار خودشه.. خیلی م خجالتیه.. یه چیز دیگه هم که خیلی منو اذیت میکنه اینکه که چه جور از زندگی خصوصیش خبر داشته باشم.. مثلا الان اصلا نمیدونم چن سالشه و مجرده یا متاهله..

اگه بهم کمک کنین تا عمر دارم دعاتون می کنم.. چون میخوام برای آخرین بار تکلیفم با خودم مشخص شه.. چون هر بار که احساس دوست داشتن نسبت به کسی پیدا می کردم سعی می کردم سرکوبش کنم و اصلا فکرشو نکنم ولی این بار واقعا نمی تونم.. دو دلم شدید..
ممنون میشم اگه راهنماییم کنین.


مرتبط با سردرگمی و بلاتکلیفی:

دختری 25 ساله هستم که تکلیفم با خودم معلوم نیست

هیچ وقت انقدر بلاتکلیف نبودم

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

در امر کار و ازدواج بلاتکلیفم

تکلیف من که نیاز جنسی بسیار بالایی دارم مشخص نیست

یه راهکار مناسب بدید تا از بلاتکلیفی در بیام

تکلیف دختری که در یه خونواده پرتشنج زندگی میکنه چیه؟

احساس سردرگمی میکنم و نمیدونم به کجا دارم میرم؟

خیلی سردرگمم ،همه درها روم بسته شده

معرفی روانشناس در خصوص سردرگمی در زندگی و اعتماد بنفس

سردرگمی و بی هدفی باعث شده بی انگیزه بشم

در سردرگم ترین حالت زندگی ام هستم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه)