سلام
خواستم راهنماییم کنید تکلیف دختری که تو یه خونواده پرتشنج زندگی میکنه چیه؟
از وقتی چشممو باز کردم دیدم پدر و مادرم از صبح تا شب به جون هم افتادن. اخلاقایی که بابام داره فک کنم هیچ مردی تو دنیا نداره. فحاش، بدبین، عصبی، دست بزن، هم با فامبلای مامانم هم فامیلای خودش قطع ارتباط کرده یعنی من چیزی بنام مهمونی رفتن و مهمونی اومدن رو ندیدم.

تو کوچه و خیابون هر کی رو میبینه میشینه پشت سر ما و مامانم غیبت میکنه و صد تا دروغ میگه. با همه در و همسایه دعوا کرده بخاطر همین تا حالا خواستگاری نداشتم و مطمئنم در آینده هم ندارم.

یادمه از بچگی به مامانم التماس میکردیم طلاق بگیر اما چون دستش جایی بند نبود تحمل میکرد. بابام میگفت هیچوقت نمیخواستم زن بگیرم اما به اصرار مادرش تو سن 42 سالگی با مادرم که 25 سالش بود ازدواج کرده.

مادرم صبر ایوب و داره خونواده خوبی هم داره نمیدونم چرا این بلا سرش اومد؟ دایی هامم الان همش عذاب وجدان دارن چون هیچ تحقیقی نکردن و گول ... بودن بابامو خوردن. بابام الان سنش بالاس ولی اخلاقش سرسوزنی عوض نشده. 

همیشه به مامانم میگه زن فلانی خوشگلتره. شدم یه ادم افسرده که روزی هزار بار ارزوی مرگ میکنم. وقتی زندگی بقیه دخترهارو میبینم که انقد تو نازو نعمت و محبت و آرامش بزرگ میشن همش به خدا میگم باید بگی گناهم چی بود که تو این خونواده به دنیا اومدم؟

احساس میکنم شدم یه دختر عقده ای و بی انگیزه. تو رو خدا بگید چکار کنم هیچ اینده ای ندارم.

نگید که خودت باید خودتو نجات بدی که بخدا روحیه هیچی رو ندارم شما هیچوقت تو شرایطم نبودین که بفهمین چی میگم.


مرتبط با سردرگمی و بلاتکلیفی:

دختری 25 ساله هستم که تکلیفم با خودم معلوم نیست

هیچ وقت انقدر بلاتکلیف نبودم

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

در امر کار و ازدواج بلاتکلیفم

میخوام برای آخرین بار تکلیفم با خودم مشخص شه

تکلیف من که نیاز جنسی بسیار بالایی دارم مشخص نیست

یه راهکار مناسب بدید تا از بلاتکلیفی در بیام

احساس سردرگمی میکنم و نمیدونم به کجا دارم میرم؟

خیلی سردرگمم ،همه درها روم بسته شده

معرفی روانشناس در خصوص سردرگمی در زندگی و اعتماد بنفس

سردرگمی و بی هدفی باعث شده بی انگیزه بشم

در سردرگم ترین حالت زندگی ام هستم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)