سلام

خیلی دلم گرفته
من ۲۲ سالمه ولی خیلی احساس بدبخت بودن دارم
یکی برای توضیح بده من چکار کنم ؟! عدالت خدا کجاست؟!
من برام خواستگار میاد میرن تحقیق می کنن میذارن میرن دیگه نمیان
نمی گم ادم خوبی ام نه ولی هر طور شده سعی کردم خطا نکنم
ولی چرا چرا پیامبر گفته از خانواده هایی که خوب نیستن دختر نگیرید؟! نقل قول مستقیم حدیث رو یادم نیست
من مگه جز مخلوقات خدا نیستم؟!
چرا خلافکاری و بد بودن فامیلای حتی خیلی دورم باید سر ازدواج من اثر بذاره؟!
هرکه زنگ میزنه بیاد خواستگاری میره تحقیق می گن از ریشه فلان خانواده ام میذاره میره
من ادم نیستم؟!
۶ ساله دارم به امام رضا التماس میکنم  نه به خاطر خودم بخاطر مادر پدرم
اون هفته یکی زنگ زد برای خواستگاری ،گفته بودن من از فلان طایفه ام رفت و نیومد
مادر وپدرم خیلی سر این قضیه خوشحال بودن فکر میکردن این اقا میاد مثل قبلیا نیست
ولی وقتی خبری نشد من دیدم که مادرم چقدر غمگین شد
پدرم چطوری سرشو کرد تو گردنش...
خودم به درک
به جهنم
چرا خدا وقتی میدونه اینا میخوان برن و نیان میفرستشون؟! تقصیر منه تو همچین طایفه ای بزرگ شدم؟!
من با این زخم زبونا چکنم؟!
دیکه کم اوردم چقدر دیگه التماس خدا و امام رضا کنم؟!
چرا خدا از حکمتش می بخشه؟! چرا از رحمت بی پایانش نمی بخشه!!؟؟
تا کی هی نیش بشنوم؟!
من مگه مخلوق خدا نیستم؟! خب پس خدا باید برام خدایی کنه ..
نگید جواب صبر و تحملتو خدا میده
من اطمینان دارم خدا میده ..
ولی من کم اوردم...
ایها الناس کم اوردم
خدا به حضرت عباست کم اوردم
به خداوندی خودت کم اوردم ....
کاش هیچ وقت به دنیا نیومده بودم ....


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)