سلام

به علت ادبیات ضعیفم نمیدونم باید چطور شروع کنم.
نمیگم مذهبی یا به قولی خشک مذهب هستم. اما نماز و روزه رو در حد توان به جا میارم. محجبه هستم. اما نه اینکه ساق دست و هد داشته باشم. ولی یه تار موهام هم معلوم نیست. اهل دوستی با نامحرم و روابط نامتعارف هم نیستم. ( اینم بگم که فرشته مقدس نیستم چون بالاخره هر انسانی خصوصیات بدی هم داره.)
من دوست دارم در آینده با یه فرد معتقد ازدواج کنم. کسی که اهل نماز و روزه و ... و دوستدار اهل بیت و ...باشه.

اما از طرفی من بر خلاف ظاهر جدی و آرومم آدم شوخ طبع و شادی هستم. یعنی از زندگی خشک و بی روح "برخی" مذهبی ها خوشم نمیاد.

مثلا دوست دارم گاهی تو خونه آهنگ بذارم و با همسرم برقصم . دیگه اینکه دوست دارم همسرم گاهی اوقات اهل دیوونه بازی و سورپرایز و ... باشه. رمانتیک و با احسای باشه... تیپ اسپرت هم بزنه... گاهی تو کار های خونه همکاری کنه. و ....

اما متاسفانه اکثر خانواده های به اصطلاح مذهبی که باهاشون در ارتباط بودم خیلی زن و شوهر با هم رسمی هستن و زندگی کسالت آوری دارن.
میخوام از شما عزیزان بپرسم که آیا میشه ویژگی های مورد نظر من تو یه پسر معتقد وجود داشته باشه؟!

یا اگه بخوام همسری با ایمان و پاک داشته باشم باید دور این ویژگی ها رو خط بکشم و به یه زندگی آروم و معمولی قانع باشم؟!
لطفا عنوان سوال این باشه: آیا میشه ویژگی های مورد نظر من تو یه پسر معتقد وجود داشته باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)