وقتی 19 سالم بود به هر حال بخاطر فشار جنسی که داشتم وقتی خونه خالم میرفتم یه دختر خاله 10 ساله داشتم که وقتی با هم تو اتاق تنها میشدیم یا شبا که خونشون میخوابیدم و تنها میشدیم چند بار بهش گفتم که بیا ماساژت بدم گفت باشه اول از ...  دست میکشیدم و کم کم دیگه به ...  و اصلاً جلوتر نرفتم که کار بیخ پیدا کنه اونم فقط برای اینکه لذت ببرم .
ولی الان که 3- 4 سال از اون اتفاقات میگذره و الان اون بزرگتر شده بعضی وقت ها که منو میبینه میگه چرا با من اون کارها رو میکردی، از دستت ناراحتم منم ازش عذرخواهی میکنم میگم ببخشید اشتباه کردم ولی نمیدونم چرا الان باز از من خوشش اومده میگه من تو رو دوست دارم تو مرد آرزوهامی که البته من میدونم که هنوز بچه است و فقط 14 سالشه و توجهی به حرفاش نمیکنم ولی یجور عذاب وجدان دارم میگم نکنه بخاطر من به گناه کشیده بشه شاید خیلی موضوعاتو نمیدونست شاید با کارهای من متوجه شده و ممکنه به گناه بیفته.
از کارهایی گه کردم خیلی پشیمونم و به هیچ عنوان نمیخوام تکرارش کنم.
لطفاً راهنماییم کنید.

مرتبط با جبران گناهان:

گناهکارم، چند سال نماز قضا دارم، برای همین از مرگ میترسم

چندین سال پشت سر هم نماز و روزه قضا دارم

حدیث جعلی در مورد نماز قضا در جمعه آخر ماه مبارک رمضان

از خدا طلب بخشش و مغفرت کردم یعنی میپذیره ؟

پشیمونم از گناهان و بدی هایی که در حق دیگران کردم

چطور گناهان مون رو جبران و اثرشون رو محو کنیم ؟

تصمیم دارم گناهان گذشته رو جبران کنم

می خوام گناهانی که در نوجوانی مرتکب شدم رو جبران کنم

چگونه خودم رو از گناه کردن دور کنم

توضیح در مورد تکفیر گناهان

واقعا اگر خواهان ترک گناه هستین اینو امتحان کنید


تربیت جنسی پسران:

اصلاح انحراف جنسی پسر 7 ساله

یک راهنمای ساده برای تربیت جنسی کودکان

پسر 5 ساله ام با آلتش بازی می کنه

نگرانم پسرم رو در مدرسه اذیت جنسی بکنند

یه پسر 5 ساله می تونه تحریک جنسی بشه ؟

نگران سوالات جنسی پسر 4 ساله ام در آینده هستم

اتاق مشترک خواهر و برادر نوجوان

نگران انحرافات جنسی برادر 17 ساله م هستم

چطور با پسر 2 ساله ای که با آلتش بازی می کنه رفتار کنیم؟

چطوری به بچه هامون در مورد عوارض خودارضایی هشدار بدیم ؟

تک پسرم هنوز به سن بلوغ نرسیده از کنترل خارج شده

آگاهی های دوران بلوغ رو چطور به پسرمون منتقل کنیم ؟

بهترین شیوه برای برخورد با نیاز جنسی نوجوانان چیست؟

پسر بچه شش ساله به جنس زن میتونه حسی داشته باشه؟

برخی خانم ها میگن پسر 10 ساله چیزی نمی فهمه !!!

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

برخورد با پسری 8 ساله که فیلم مستهجن دیده و تشویق به رابطه شده


مرتبط با تربیت جنسی دختران:

نگران عواقب خودارضایی دختر 9 ساله ام هستم

به دختر 11 ساله ام اطلاعات جنسی دادم اما ... !

خدا یه دونه میکاره تو شیکم مامان

یه دختر 6 ساله دارم که موقع خواب ...

دختر 5  6 ساله رو چطوری با پرده بکارت آشنا کنیم؟

مادر سرزمینم، مسائل جنسی رو به دخترت آموزش بده

چه باعث می شه که دختر 3 ساله با آلتش بازی کنه؟

پاسخ به سوالات جنسی یه دختر 5 ساله

آموزش به کودکان در مورد آزار جنسی

چطوری به بچه هامون در مورد عوارض خودارضایی هشدار بدیم؟

دختر 8 ساله ای دارم که دور از چشم ما ...

یه دختر شش ساله دارم که خودارضایی میکنه

سهل انگاری بدی کردم، زندگی دختر خردسالم نابود میشه؟

به دخترهای 10 الی 14 ساله چه اطلاعاتی باید بدم؟

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند؟

چه زمانی باید نگران این باشم که ممکنه دخترم به خودارضایی روی بیاره؟

دختر 5 ساله م ما رو در حال رابطه ی کامل دید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)