سلام خسته نباشید

من در نوجوانی اشتباهاتی کردم، الان که به آنها فکر میکنم حالم از خودم بهم میخوره .

تقریبا 17 18 ساله بودم تو حیاط ... روی زمین نشسته بودیم و ... و چون آدم زیاد بود به هم نزدیک بودیم پاهای من به یه خانم می خورد و احساس میکنم من قصدا به خاطر لذت این کار رو میکردم. بیرون ... باز متاسفانه از کنار یه خانم رد میشدم بدنم یا دستم رو به باسن اون خانم زدم . من نمی دانم اون خانم ها مجرد بودن یا متاهل ولی احساس میکنم به شوهرشون ظلم کردم .

آیا در اون دنیا من باید حلالیت بطلبم؟

آیا میشه تو این دنیا جبران کرد؟

من توبه کردم، خیلی پشیمونم .

و یک بار هم با دختر خاله ام در سن 16 سالگی ارضا شدم  ( ار روی لباس ) و اون 3   4 سال از من کوچیکه، احساس می کنم در حقش ظلم کردم و اگر ازدواج کنه اون موقع احساس می کنم در حق همسرش هم ظلم کردم

حدیثی از پیامبر تو این سایت نوشته :

هر کاری با ناموس دیگران بکنید،با ناموس شما همان کار رو میکنند

آیا این حدیث معتبر هست؟

یعنی الان من ازدواج کنم با ناموسان من این کار ها رو می کنند؟

------

یه روایتی هم شنیدم که یکی از معصومین گفته بودند: اگر ما ( ائمه و پیامبران ) شب و روز دعا کنیم نمی توانیم همسر کسی رو تغییر بدیم.

من متاسفانه به عمل استمنا مبتلا شده بودم و الان یه مدتی است که ترک کردم ، از آنجا که خود ارضایی باعث میشه که آدم به ازدواج فکر نکنه .

( من وقتی خودارضایی میکردم نمی دونستم گناه و وقتی فهمیدم سعی کردم ترک کنم ولی نشد)

الان دارم غصه میخورم که شاید من می تونستم پیش تر از این ها ازدواج کنم

و الان که ازدواج نکردم در خق همسر آییندم هم ظلم کردم و باعث شدم بیشتر مجرد بمونه و اگه تو این مدت گناهی کرده باشه من هم شریکم در گناهش .

چبکار کنم؟


مرتبط :

گناهکارم، چند سال نماز قضا دارم، برای همین از مرگ میترسم

چندین سال پشت سر هم نماز و روزه قضا دارم

حدیث جعلی در مورد نماز قضا در جمعه آخر ماه مبارک رمضان

از خدا طلب بخشش و مغفرت کردم یعنی میپذیره ؟

پشیمونم از گناهان و بدی هایی که در حق دیگران کردم

چطور گناهان مون رو جبران و اثرشون رو محو کنیم ؟

تصمیم دارم گناهان گذشته رو جبران کنم

توضیح در مورد تکفیر گناهان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)