سلام
"چشم ها رو باید شست، جور دیگر باید دید"
وقتی خانوم ها می گن بچه 10 ساله چیزی نمی فهمه من تعجبی نمی کنم چون زیاد دیدم که مثلا یه خانومی می یاد می گه اگر من آرایش کنم و با ساپورت برم بیرون، یکی منو ببینه تحریک می شه یا نه. خوب این خانوم نگرشش اینه که همه مثل خودش دارن به دنیا نگاه می کنن. آخرش هم می یاد می گه. وا! آقایون چرا اینطورین!

اخه بچه 10 ساله اونم تو این دور و زمونه که دیگه بچه حساب نمی شه. برید اخبارها رو بخونید که بچه 12 ساله پدر شده  اونم تو همین ایران نه جای دیگه

یه دختر بچه ای وارد مجلس شد. یکی بوسش می کرد، یکی بغلش می کرد و ... تا اینکه نوبت یکی از ائمه ما (یادم نیست) شد، ایشون پرسیدن این دختر خانوم چند سالشونه؟ گفتند 5 ساله هستن و ایشون هم بغلشون نکردن

شیخ جعفر مجتهدی می گفت ما وقتی خیلی کوچیک بودیم (منظورشون حدودای 3-4 سالگی) مادرم اینا منو می بردن حموم زنونه و من الان که 80 سالم شده هنوز یادمه.

باور کنید خود بنده هم چیزایی خواسته یا ناخواسته تو ذهنم مونده از دوران کودکی که اگر بگم اون خانوم ها هم تعجب می کنن. هر چند که خودم هم 3-4 ساله بودم!

من وقتی بچه بودم( همون حدود 5 سال) یه دختر خانومی که چهار پنج سال از ما بزرگتر بود گاهی اوقات ، اون هم نه بازی که تماس و ... داشته باشیم، انجام می دادیم، خیلی کم، اما من وقتی عقلم به این چیزها رسید، تا چند سال درگیری ذهنی در این مورد داشتم. هر چند که ایشون منو مثل برادرش دوست داشت و شاید هفته یه بار هم بازی نمی کردیم .

یکی از فامیل های خانوممون (بخوانید مونث نه فامیل های زنم! ) وقتی من بچه بود ( 4-5 ساله ) با من شوخی می کرد البته شوخی کلامی و من هم متاسفانه تا مدت ها این ها از ذهنم خارج نمی شد .

همچین مواردی باعث شد که مشکلاتی تو بلوغم داشته باشم و همینطور نوجوانی! بابا خانومی که پیش یه بچه 5 ساله، نمیگم 10 ساله داری با شورتک می گردی یا خانومی که لباس یقه فلان می پوشی و فکر می کنی اون بچه است. داری یه اینده رو خراب می کنی.

ببخشید که اینو می گم، شاید الان ایشون نیاد بغلتون کنه یا حرف رکیک بهتون بزنه ولی مطمئن باشید حتی اگر بزرگ هم شد و این ها رو یادش نیومد، این چیزها تو ضمیر ناخوداگاهش تاثیر می زاره. همه اینها جمع می شه یه دفعه تو بلوغش منفجر می شه. اون موقعست که اقاهه یا خانومه می یاد می گه که من  نمی تونم خودمو نگه دارم.

ما انسان ها کلا آدم های کنجکاوی هستیم. لطف خدا بوده. خوب پسر بچه 4 ساله وقتی سر سینه یه خانومی رو می بینه، کنجکاو می ش ببینه بقیش چه شکلیه! ببخشید البته دارم رک می گم. این موضوع فقط برای اقایون نیست که.

شما اگر بچه کوچیک داشته باشی، وقتی داری لباسش رو عوض می کنی حق نداری اجازه بدی که بچه های دیگت یا بچه های فامیلت بیان نگاه کنن. من همیشه اینو می گم ولی خانوم های مثل شما میان میگن که بابا بچست! چیزی نمی فهمه که. خوب من نمی تونم تو دنیای واقعی بیام و اینچیزهای رو که اینجا گفتم رو به اون خانوم بگم که!

من چیکار کنم که این چیزها رو متاسفانه تو بچگی دیدم! و تو نوجوانی همشو نشون داد . خوب شاید از نظر خیلی خانواده ها دست دادن و این جور مسائل گناهی محسوب نمی شه و اشکالی هم نداره. لا اقل با یه بچه! 10 - 14 ساله!

اما شما داری به اون بچه آسیب می زنی که تا اخر عمرش تاثیرش باقی می مونه . خود بنده از وقتی متوجه محرم و نامحرم و اینطور داستان ها شدم ( نه 15 سالگی )، سمت فامیل های خانوم نمی رفت. مثلا کسی که تا دیروز ما رو بوس می کرد، من به یکباره تصمیم گرفتم که دیگه باهاش روبوسی نکنم و همین شد. یکی دو دفعه اول شاید ناراحت بشن ولی بعدش خودشون درک می کنن .

این که شما چیکار بکنی به شما مربوط می شه. مثلا فرض کنید یه فامیل دیگه داشته باشید  که بگه اگر بچه 10 ساله منو بغل نکنی باعث می شه اسیب ببینه و ... . خوب این از نظر شما عقلانی که ما بخاطر تفکر غلط یه خانوم که فکر می کنه اگر ما بچه رو ازادش بگذاریم اون نمی فهمه این چیزها اصلا چیه و 20 سالگی بالغ می شه.

اگر اینطوره برید ببینید تو مدارس نه دبیرستان های بعضی کشورها چقدر دختر خانوم بچه سن داریم که مادر شدن. بخاطر اینکه اون اقا پسر بچه 10-12 ساله که تو غرب بزرگ شده بهتر می فهمه و زودتر بالغ می شه.

به تحقیق بکنید ببینید سن بلوغ پسرا و دخترا چقدر شده. البته باز هم به این معنی نیست که ما تو سن بلوغ عیبی نداره اگر کاری کنیم. نه . همه اینها مسئولیت رو دوش منو شما می ذاره .

خیلی صحبت دارم اما از حوصله شما خارجه . مطمئنا شاید کسایی بیان بگن که شما مشکل داری.

اولا که شمایی که خانوم هستی اگر بیای اینو بگی حق هم داری. چون شما این چیزها رو درک درستی ازش ندارید و نمی دونید آقایون چه موجوداتی هستن اما اگر آقایی بیاد بگه که نه به هیچ وجه من تا 15 سالگی این چیزها رو نه می فهمیدم نه الان یادمه و نه تاثیری نداشته من صحبتی ندارم دیگه !

این صحبتی رو هم که گفتم رو فکر نکنید فقط من درگیرش بودم. درک کردم، شنیدم، دیدم و ... اما اینو در نظر بگیرید که اصلا من بیمار ، من ادم مشکل دار، من ...
شما فرض کن اون پسر بچه ای که شما هم در نظر داری، یک درصد مثل من بیمار! باشه. اون موقع چطوری می تونی تو قیامت پاسخگو باشی. چون من اتمام حجت کردم.

خواهش می کنم نگید که بچست نمی فهمه. بله شاید دنبال این چیزها نباشه تو بچگی. ولی دیده ها و شنیده هاش بعدا تاثیرشو می ذاره

" یکی از کاربران "


مرتبط:

اصلاح انحراف جنسی پسر 7 ساله

یک راهنمای ساده برای تربیت جنسی کودکان

پسر 5 ساله ام با آلتش بازی می کنه

نگرانم پسرم رو در مدرسه اذیت جنسی بکنند

یه پسر 5 ساله می تونه تحریک جنسی بشه ؟

نگران سوالات جنسی پسر 4 ساله ام در آینده هستم

اتاق مشترک خواهر و برادر نوجوان

نگران انحرافات جنسی برادر 17 ساله م هستم

چطور با پسر 2 ساله ای که با آلتش بازی می کنه رفتار کنیم؟

چطوری به بچه هامون در مورد عوارض خودارضایی هشدار بدیم ؟

تک پسرم هنوز به سن بلوغ نرسیده از کنترل خارج شده

آگاهی های دوران بلوغ رو چطور به پسرمون منتقل کنیم ؟

بهترین شیوه برای برخورد با نیاز جنسی نوجوانان چیست؟

پسر بچه شش ساله به جنس زن میتونه حسی داشته باشه؟

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

برخورد با پسری 8 ساله که فیلم مستهجن دیده و تشویق به رابطه شده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی پسران (۶۳ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)