سلام

راستش خواهر زاده 7 ساله ای دارم خیلی پسر خوب و ارومی و مظلوم. متاسفانه خواهرم نمی دونست که باید با این بچه قبل از رفتن به مدرسه باهاش درباره مسائل جنسی و حریم شخصی و اینا صحبت کنه اصلا اطلاعاتی نداشت که حتی نباید با این بچه شوخی های بی مورد کنه نمی دونم چطور بگم خواهرم داره دق می کنه خیلی ناراحته من اینجا رو بهش معرفی کردم بیاد مطالب شمارو بخونه ولی بهم گفت مشکلش رو.

این خواهر زادم مدرسه که بود یکی از دوستاش سر کلاس درس برای خواهرم تعریف کرد که موقع مشق نوشتن تو مدرسه بدون اینکه کسی تو کلاس یا معلمش متوجه شه خیلی خیلی عذر می خوام واقعا شرمم میشه اینارو بگم اون دوستش دستش رو میذاره رو الت خواهر زادم از رو لباس واقعا بچه های ما دارن به کجا میرن چی داره سر این نسل های جدید میاد ! 

خواهر زاده م هم مثل اینکه چیزی نگفت حتی به معلمش هم چیزی نگفت اخه معلمش خیلی بد اخلاقه و خانومه ازش می ترسه اومد خونه به خواهرم گفت . یه مورد دیگه پیش اومد چند روز پیش خواهرم دوستاش و همسایش اومدن خونشون که یه پسر 5 ساله داره خواهرم تعریف کرد گفت ما مشغول صحبت بودیم دیدم بچه ها نیستن میگه ناغافل رفتم تو اتاق دیدم دوتایی بچه ها رفتن زیر پتو با هم خیلی واقعا ببخشید شلوارشون در اورده بودن التشون میزدن بهم ! خواهرم فقط داره گریه می کنه حالش خیلییی بد شد گفتم دعواش که نکردی ؟!!

گفت نه فقط خیلی اروم باهاش صحبت کردم کدوم این کارو پیشنهاد دادین که خواهرم میگه خواهرزادم گفت من از ماهان خواستم این کارو کنیم نمی دونم شاید راستش نگفته!!! و بدتر از همه اینکه اون دوستش که تو مدرسه کنار خواهر زادم نشسته بود با خواهر زادم اون کار کرده بود وای باورش خیلی سخته چیزایی درباره فیلم ببخشید سوپر می گفت کارایی که زن و مرد انجام میدن داشت برای خواهر زادم تعریف کرد

خواهرزادم همه رو اومد خونه برای خواهرم تعریف کرد خواهرم چیزی بهش نگفت یعنی دعواش نکرد ... اخه یه بچه 7 ساله برای چی باید این فیلمارو ببینه ؟ الان خواهرم گفت میخوام برم مدرسه با مدیرشون صحبت کنم ظاهرا مادر اون پسر بچه هم سر کار هست تا غروب و چیزی از بچش نمی دونه .

خواهش می کنم بگید چیکار کنیم چه رفتاری باید داشته باشه خواهرم باهاش صحبت کرد گفت خدا اگر ببینه خیلی ناراحت میشه گناه هس و بدن ادم چیز شخصی هست و هر کسی نباید اونا رو نشون داد ولی فایده نداره .

اینم بگم خواهرزادم درسته 7 سالشه ولی چون تک فرزنده لوس هست و خیلی هم مودب و ارومه خواهرم میگه بچم پاک بود دارم دیوونه میشم .

ببخشیید طولانی شد خیلی بهم ریخته ام ممنون میشم راهنماییم کنید به خواهرمم میگم حتما بخونه


مرتبط:

یک راهنمای ساده برای تربیت جنسی کودکان

پسر 5 ساله ام با آلتش بازی می کنه

نگرانم پسرم رو در مدرسه اذیت جنسی بکنند

یه پسر 5 ساله می تونه تحریک جنسی بشه ؟

نگران سوالات جنسی پسر 4 ساله ام در آینده هستم

اتاق مشترک خواهر و برادر نوجوان

نگران انحرافات جنسی برادر 17 ساله م هستم

چطور با پسر 2 ساله ای که با آلتش بازی می کنه رفتار کنیم؟

چطوری به بچه هامون در مورد عوارض خودارضایی هشدار بدیم ؟

تک پسرم هنوز به سن بلوغ نرسیده از کنترل خارج شده

آگاهی های دوران بلوغ رو چطور به پسرمون منتقل کنیم ؟

بهترین شیوه برای برخورد با نیاز جنسی نوجوانان چیست؟

پسر بچه شش ساله به جنس زن میتونه حسی داشته باشه؟

برخی خانم ها میگن پسر 10 ساله چیزی نمی فهمه !!!

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

برخورد با پسری 8 ساله که فیلم مستهجن دیده و تشویق به رابطه شده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی پسران (۶۳ مطلب مشابه)