من متاسفانه یه مدت از ... خود ارضایی میکردم ...ولی خونی ندیدم .. ولی بعدش درد داشت ... اما از نظر روانی نیاز داشتم و باوجود درد انجام میدادم ....

الان مدتیه که سعی کردم ترک کنم . اونم از طریق تقویت مسایل دینی در خودم و الان عذاب وجدان زیادی دارم .. که شبام فقط شده گریه و از خودم متنفر شدم ...

واقعا از اینکه انقدر راحت ایندمو داشتم خراب میکردم از خودم بدم میاد... اما ترس شدیدی از دکتر دارم . تو رو خدا من چیکار کنم ... ..پرده ام اسیب دیده یا نه ؟

 من انگشت به داخل نبردم ... از همین رفتارم متاسفم ... الان که فکر میکنم این رفتار میتونه چه نتیجه بدی داشته باشه .و فرصت ازدواج آبرومند رو از من بگیره .. فقط عذاب وجدان دارم .. 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)