سلام

تعدادی از مردان، زن پایه و ناز نازی و ... دوست دارن بعضی ها بدشون میاد و بیشتر باید با متانت زن شون باشون رفتار کنه، من الآن یه خواستگار دارم که تقریبا قطعیه، چون مرد پاکی هم هست با غرور رفتار می کنه و البته متانت که باعث میشه نتونم تشخیص بدم همیشه این طوریه یا این حیاست!

حالا من از کجا تشخیص بدم که از اون مرداست که دوست داره زنش بپره بغلش، همه ش ابراز علاقه کنه با زنش شیطنت کنه، یا اینکه از اون دسته مرداست که زیاد از این کارها خوش شون نمیاد و لوث در نظرشون می گیره؟

اگر میشه آقایون با نتیجه گیری از رفتار خودشون و اطرافیان شون بگن ویژگی که سریعا این رو بدون پرسش متوجه بشم چی می تونه باشه!، (چه از روی نحوه حرف زدن چه رفتار چه زبان بدن و ..)

چون من کلا فانتزی دارم و نمی تونم با مردی که بیشتر دنبال بردست ی عمر زندگی کنم و نمی خوام حتی آشنایی که وارد میشم نتیجه نده و می خوام مطمئن باشم که بعدا پایه ست یا نه؟

راستی سن من ۲۱ و سن ایشون ۲۴ هستش.


مرتبط با بررسی معیارهای پسران برای ازدواج :

آقا پسرها، معیارهای انتخاب شما بین 20 تا 30 سالگی چه تغییراتی میکنه؟

در مورد دختر مورد علاقه م 6 نگرانی ندارم

به خاطر ضعف اعصاب می ترسم ازدواج کنم

دختر خانم، با من ازدواج میکنی تا زندگی رو با هم بسازیم؟

به چنین پسری بله میگن ؟

به یه خواستگار با این شرایط بله میدین؟

معیارهای یک مرد عالی در نظر خانم ها برای ازدواج چیه ؟

با من ازدواج میکنی ؟

پشت پرده انتخاب همسر در بعضی از پسران

آیا من شرایط ازدواج رو دارم ؟

خانم ها، پسری با این شرایط رو قبول می کنید ؟

9 مورد خواستگاری رسمی رفتم، اشکال کارم کجاست ؟

ملاک های انتخاب همسر اینده ی حمید رضا

اگه ازتون خواستگاری کنم چه جوابی میدید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)