سلام

من یه پسر ۲۱ ساله هستم که سال بعد درسم در مقطع کارشناسی دانشگاه فرهنگیان (رشته راهنمایی و مشاوره) تموم میشه. قصد ارشد گرفتن رو هم دارم. تا حالا هم زندگی معمولی و  بدون ارتباط با جنس مخالف هم داشتم و تا حدودی مقید به دین هستم. 

از شرایط مالی هم یه خونه دوبلکس داریم که خانواده ام طبقه پایین هستن  و می خوام خودم طبقه بالا زندگی کنم (به خاطر مبلغ بالای اجاره). از نظر روحی هم آدم آرومی هستم. قیافه و تیپ و هیکل متوسط و رو به بالایی هم دارم (هم از نظر خودم، هم دوستام میگن). قصدم اینه یه ترم مونده به آخر خواستگاری برم. 

می خوام بدونم به این آدم بله میگن؟


مرتبط :

به یه خواستگار با این شرایط بله میدین؟

معیارهای یک مرد عالی در نظر خانم ها برای ازدواج چیه ؟

با من ازدواج میکنی ؟

پشت پرده انتخاب همسر در بعضی از پسران

آیا من شرایط ازدواج رو دارم ؟

خانم ها، پسری با این شرایط رو قبول می کنید ؟

9 مورد خواستگاری رسمی رفتم، اشکال کارم کجاست ؟

ملاک های انتخاب همسر اینده ی حمید رضا

اگه ازتون خواستگاری کنم چه جوابی میدید ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه)