اوه مای کامپیوتر :

لطفا دختر خانم ها و خانم های محترم بهم پاسخ بدهید .

من ممکنه ممکنه ممکنه که برای خواستگاری این دختر خانمی که قبلا گفتم ، بعد از محرم و صَفَر ، با خانواده برم خواستگاریش )   البته ممکنه اگه خدا رضایت داشته باشد !  

حالا یه راهنمایی و البته کمک میخواهم از همگیتون .

شما دختر خانم ها و خانم های محترم 

فرض کنید که من  (اوه مای کامپیوتر)  ، با توکل به خدا اومدم خواستگاریتون .

و الان اومدیم یه جایی و داریم باهم صحبت می کنیم .

خب حالا با همین شناخت هایی که ازم دارید توی این مدتی که اینجا بودم ، لطفا بهم پاسخ هایی کاملا حقیقی و صادقانه بدهید . برام فوق العاده مهمه !

( الان شما سروران محترم ، با نظرهام و عقاید و افکار و عمل و عکس العمل ها ، روحیات و شخصیت و احساسات و به طور کلّی ، خیلی از ویژگی های خوب و بدم آشنایی دارید )

می خواهم بدونم که پاسخ شما به من چه خواهد بود (بله/خیر)

و لطفا اگر پاسخ بلی/خیر دادید بهم ، تمام دلایلتون رو بابت این پذیرش یا رد کردنم إکر بفرمایید .

مثلا : بگید بله/خیر چون تو اینجوری و انجوری و این ملاک من را داری و یا اون ملاک من رو نداری یا... هر چیز دیگه . 

*نکته : همچنین از بابت قد و قامت و هیکل ، فرض کنید که از شما یه سر و گردن بلندترم و هیکلم هم خوب و معقوله . 

و از لحاظ سنی هم یکی دوسال از شما بزرگترم ! 

و از بابت عشق و احساس و علاقه ام به خودتون هم آگاهید و کم و بیش میدونید  که واقعا توی مدتی که آشنا شدید و کم کم من بهتون علاقه مند شدم ، کلّی براتون هر کاری از دستم توی هر زمینه ای بر میومده انجام دادم . اونم بی غرض و بی هیچ چشمداشت و انتظاری .

**نکته ی دو : فعلا سخنی از تغییر کردنم به میان نیاورید و من را فعلا همین طوری که هستم ، مورد بررسی قرار دهید .

ممنون میشم بهم حتما پاسخ کامل و جامعی از طرف خودتون بدهید !

به نظرات و دیدگاه ها و ملاک ها و انتظارات تک تک شما عزیزان ، نسبت به شوهر مورد نظرتون شدیــــدا نیازمندم .

با آرزوی عروسی و ازدواج و خوشبختی همه ی کاربران عزیز خانواده ی برتر .  )

خوشبخت و موفق باشید .

و من الله توفیق .


مرتبط :

به چنین پسری بله میگن ؟

به یه خواستگار با این شرایط بله میدین؟

معیارهای یک مرد عالی در نظر خانم ها برای ازدواج چیه ؟

با من ازدواج میکنی ؟

پشت پرده انتخاب همسر در بعضی از پسران

آیا من شرایط ازدواج رو دارم ؟

خانم ها، پسری با این شرایط رو قبول می کنید ؟

9 مورد خواستگاری رسمی رفتم، اشکال کارم کجاست ؟

ملاک های انتخاب همسر اینده ی حمید رضا



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه)