بچه ها خواهش میکنم دعام کنید

دلم خیلی گرفته، امروز از بس گریه کردم، سر درد گرفتم...، هر چقدر داد بزنم و شکایت کنم اصلا درکم نمیکنن، خونوادم افسردم کردن، اجازه ی هیچ کاری رو بهم نمیدن، 24 ساعته میخوان تو خونه باشم.

من خیلی خستم. خیلی ... ، از همه ی دوستام عقب موندم، من از همه عقب موندم. برام دعا کنید. پس این خدا کجاست که به دادم نمیرسه ؟، پس کی میخواد به دادم برسه؟، امروز از ته دلم سر بروی آسمان بلند کردم و از خدا خواستم جونم رو بگیره، جونم رو بگیره تا هم من از دست شون راحت شم، هم اون ها از دستم راحت بشن، کاش بتونید درکم کنید. بخدا قسم هیچکس نمیتونه درکم کنه، دیگه هیچ کسی رو دوست ندارم ...، من یه دختر ساده هستم که نمیتونه حقش رو بگیره.

من باختم. تو زندگی باختم...متاسفم برای خودم که چقدر ضعیفم.، برام دعا کنید بمیرم بلکه راحت بشم.

ممنون که خوندین. ببخشید اگه خسته کننده بود.


مرتبط :

خدا بر اساس چه معیارهایی نعمت ها رو تقسیم کرده

چرا خدا ما رو از همه آرزوهامون محروم کرده؟

چرا خدا کمکم نمیکنه ازدواج کنم؟

چرا خداوند بعضی آدمها را مادر زادی دوست نداره؟

خدا کجایی؟ این سوال منو له کرده ...

خدایا... یه دنیا دل گرفته ام

چی کار کنم خدا من و خانوادم را ببینه ؟

هیچ وقت از خدا نا امید نشید

چرا خدا یه کاری برای ما نمیکنه

صدامو داری خدا جونم؟

دلم از خدا شکسته

خدا کجاست که صدامو نمی شنوه؟

چرا خدا همش میگه نه ؟

چرا هر چی میگم خدا گوش نمیده ؟

خدا منو دوست داره یا نه؟

از خدا دلگیرم ... چرا جوابمو نمیده ؟

خدا واقعا از خلقت من چه هدفی داشته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه)