سلام

من پسری بین ۲۰_۲۵ سال هستم و ایشون هم بین ۲۰_۲۵ و از من کوچکتر هستن.

میرم سر اصل مطلب؛

موضوع اینه که هنوزم دوست شون دارم. ما با هم رابطه خویشاوندی نزدیکی داریم و از دوران کودکی هم علاقه بین ما بوده و وقتی هم که زیر ۲۰ سال بودیم ایشون به من ابراز علاقه کردن و رابطه ما به صورت پنهانی شروع شد (در حد چت کردن) و بعد از مدتی هم به دلیل اختلافات خانوادگی تمام شد.

الآن چند سالی می گذره و خیلی کم پیش میاد که هم رو ببینیم و طی این چند سال من به دنبال فراموش کردن این رابطه بودم و این علاقه رو صرفاً احساسی زود گذر و اقتضای سن کم می‌دونم.

من کلا آدم اجتماعی نیستم و زیاد با بقیه ارتباط نمی‌گیرم که گاهی اوقات باعث شده به مغرور بودن متهم بشم و تا حالا با جنس مخالف به جز ایشون در ارتباط نبودم حتی تو دانشگاه کل ارتباطم خلاصه می‌شد به یک سلام و خداحافظ و کلا شناختی از جنس مخالف ندارم. 

به همین خاطر سردرگمم، خسته شدم از این وضع و دیگه نمی تونم احساسم رو سرکوب کنم با اینکه همیشه به خودم میگم این رابطه تمام شده و علاقه ای ندارم بهشون امّا هر بار که می بینم شون بهم می ریزم. 

از طرفی الآن سرباز هستم و آینده شغلی هم نامعلوم هست و ۲_۳ سال طول می‌کشه تا با این رشته وارد بازار کار بشم از طرفی از نظر سطح مالی ایشون بالاتر از ما هستن و در رفاه کامل.

تا حالا برای این رابطه هیچ کاری نکردم حتی کوچک ترین قدم هم بر نداشتم در حالی که ایشون در اون سن غرورشون زیر پا گذاشتن و ابراز علاقه کردن؛ امّا الآن می‌خوام تا دیر نشده کاری بکنم امّا متأسفانه قبلاً فردی با شرایط من برای خواهرشون پا پیش گذاشتن که به خاطر همون شرایط  به هم خورد.

الآن واقعاً نمی‌دونم چه کار کنم لطفاً راهنمایی کنید.

ممنون


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

آقای محترم، من شما رو دوست دارم، جرمه؟

خودم اقدام کنم یا منتظر بمونم پسر مورد علاقه م خودش قدمی برداره

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه)