سلام و وقت تون بخیر

من دختری بیست و یک ساله هستم که از شرایط و موقعیت اجتماعی تقریباً خوبی برخوردارم، و تا به امروز مشغول درس و هدف‌های زندگیم بودم و به ارتباط با جنس مخالف اصلاً فکر نمی‌کردم، امّا حالا مدتی هست که به یکی از اقوام علاقه مندم و دلم می خواد که با ایشون صحبت کنم و ارتباط داشته باشم، خیلی خودم و از انجام این کار منع کردم، خودم رو با کارهای مختلف سرگرم کردم ولی هر کاری می‌کنم این نیاز عاطفی داره منو دیوونه می کنه. 

از طرف خانواده به من محبت میشه و خدا رو شکر خانواده خوبی دارم، حتی از طرف چند تا از پسرهای دانشگاه هم پیشنهاداتی برای دوستی بوده امّا من رد کردم و گفتم که اهل دوستی نیستم، نمی تونم به هر پسر غریبه ای اعتماد کنم و از طرفی برای خودم حد و مرز قائلم که من نباید به خاطر این نیاز عاطفی زیر بار ارتباط با هر غریبه ای برم، از خدا کمک می خوام که آرامش داشته باشم، امّا یه کمی که می گذره باز اعصابم به هم می ریزه و ناراحت میشم.

درباره ی همین پسری هم که از اقوام هست و بالاتر گفتم، من به ایشون علاقه دارم و تقریباً ایشون رو می‌شناسم امّا از کردار و اخلاق واقعی شون تا حدودی بی اطلاع هستم، فهمیدم که ایشون در جمع خانوادگی رفتاری که با من دارن با سایر دخترها فرق داره و می دونم که من رو دختری نمی دونه که بیاد و پیشنهاد دوستی به من بده، حتی شده که اومده به من پیام داده و خودش رو جای غریبه زده و پیشنهاد دوستی داده و من رد کردم (که دستش رو شده که ایشون بوده) 

پدر و مادر ایشون هم به طور غیر مستقیم از علاقه شون به این وصلت گفتن (به خانواده ام) 

به نظرتون با تمام این داستان‌ها، من چه کار کنم؟ منتظر باشم که ایشون اول ابراز علاقه کنن یا اینکه خودم حرفی بزنم؟ 

اصلاً از کجا مطمئن شم که ایشون هم منو دوست دارن یا اینکه فقط خانواده شون؟، پسر ها بیان بگن، اگر جای این آقا پسر بودن، چه عکس العملی نشون میدادن؟ 


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

آقای محترم، من شما رو دوست دارم، جرمه؟

خودم اقدام کنم یا منتظر بمونم پسر مورد علاقه م خودش قدمی برداره

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه)