سلام

من بین دو راهی گیر افتادم میشه راهنمایی کنین من یه خواستگار دارم که 26 سالشه خوش اخلاقه وضعش خوبه و خیلی هم منو دوس داره اما قیافش اصلا خوب نیس و دیپلم هم داره .

همیشه دوس داشتم همسرم حداقل لیسانس داشته باشه یا نمیگم خوشگل باشه معمولی باشه ولی ایشون از نظر من معمولی هم نیستن نمیدونم چکار کنم ؟

از یه طرف اخلاقش از یه طرف دیگه تحصیل و قیافه نمیدونم چکار کنم ایشون با تموم حرفای راه میان حتی بهم گفتم هر چقدر هم دوس دارم درس بخونم مشکلی نداره اما خودش دیگه حوصله درس خوندن نداره اخه امروزه همه تحصیل کرده ان نمیخوام همسر من عقب باشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)