سلام بچه ها 

من ۱۹‌ساله و ترم اول دانشگاه هستم خیلی راجع به آداب معاشرت تو دانشگاه تحقیق کردم بیش تر پست ها و نظرات اینجا رو مطالعه کردم، ولی خب خیلی از سوالاتم بی جواب موند و یکی از دلایلش متفاوت بودن نگرش آدم هاست پیام هارو که می خونم هر کسی نظر خودش رو گفته و نمی شه به طور دقیق مشخص کرد چی خوبه و متأسفانه هر کسی هم فکر می کنه خودش درست میگه. 

حالا که دانشگاه مجازی شده حضوری نیست و متأسفانه با این وجود هم مشکلاتی برام پیش اومده و واقعاً نیاز به مشورت دارم. طی مطالعاتی که انجام دادم اکثرا گفتن ترم اول خودتون سوژه نکنید و به فکر درس باشین الآن وضعیت یه جوری شده فکر درسی یه چیز میگن، شوخی میکنی یه چیز میگن اسیر شدم به خدا.

من تو گروه ها خیلی کم حرف می زنم چون معتقدم بخوای شوخی کنی اون ها هم جواب میدن و متأسفانه شخصیت آدم میره زیر سوال، پس چت اضافه نمی کنم و الا درس می خونم ولی نه خیلی جدیدا متوجه شدم یه گروه ۵ یا ۶ نفری از بچه ها با من بد شدن، من نه عکسی رو پروفایلمه و نه سر کلاس ها صحبت می کنم خیلی کم سوال می پرسم و فقط سر یه کلاس که به خاطر شرایط استاد صدای منو باز می کنن.

من به خاطر امکاناتی که دارم فیلم کلاس ها رو ضبط می کنم برای خودم بعد دیدم متقاضی زیاده کانال زدم و فیلم ها رو گذاشتم و فقط هدفم در راه خدا بود و اصلا نمی خواستم کسی منو بشناسه ولی یه عده که لج بودن اسم منو جار زدن و یکی دو نفریم تشکر کردن. من واقعاً باید زحمت بکشم که فیلم ها رو آپلود کنم ولی بعضی از خانوم ها انگار که وظیفه من باشه بدون هیچ سلامی میان و می پرسند فیلم کلاس ضبط میکنی و بعد همون ها تو گروها بی دلیل منو به سخره می گیرن.

دلم می خواست کانال حذف کنم ولی گفتم هدفم برای خدا بوده این کار رو نکردم. نمی دونم چرا بعضی ها بی دلیل با من لج شدن یکی از بچه ها تو گروه گفت مگه شما خانوم فلانی نیستین شما که درسخونی، میگم آخه رو چه حسابی این رو می گید؟ متوجه شدم بی دلیل پشت سرم حرفه،این ناراحتم می کنه. اصلا نمی دونن من چه شکلی هستم ولی قضاوت می کنن . 

نکته بعدی که هست اینه که بچه ها خیلی تو گروه ها چت می کنن و من شاهد این هم که دختر خانوم ها به چه میزانی شخصیت خودشون برای پسرها خورد می کنن حتی یکی در حد قربون صدقه رفتن هم هست و حتی پسر هارو خونه شون دعوت کرد. 

این فضای مجازی اصلا حس دانشگاه نمی ده یه موج عظیمی از حاشیه وجود داره که اگه کنترلش نکنی غرق میشی اهل درسم که باشی مسخره ت می کنن. واقعاً می خوام رو درسم تمرکز کنم امّا اگه این آدم های شر و شیطون بذارن. دختر خانوم ها خیلی هاشون اصلا و ابدا مبادی آداب نیستن و حتی فحش هم میدن پسرها هم کسانی نیستن که ساکت بمونن. 

یه سوالی دارم دلم می خواد هرکی این پست و می خونه فکر کنه داره جواب خواهر خودش رو میده صادقانه، ببینین من آدم حساسیم یعنی احترام می ذارم و اصلا تحمل بی احترامی ندارم خشک و جدیم نیستم شوخی می کنم ولی نه با آدم های بیجنبه که تهش به فحش ختم بشه با پسرها سرسنگین و کاملا عادی هستم برخلاف خیلی ها که خیلی خودشون لوس می کنن و متأسفانه پسرها هم خیلی سوژه خنده شون می کنن، بگذریم من اینجا خوندم که خیلی ها گفتن تو دانشگاه دختر سرسنگین جذاب تره برامون راستش نمی دونم چرا قانع نشدم، خدا وکیلی به نظر شما واقعاً باید چه جوری باشم تو دانشگاه که هم احترامم حفظ بشه و قاطی این حاشیه ها نشم هم نگن بهم مغرور و خشک از این حرف ها؟

من دوست ندارم کسی از من بدش بیاد چه دختر چه پسر نمی گم عاشقم باشن ولی حداقل متنفر هم نباشن


مرتبط با نوع رفتار دختران در دانشگاه:

با پسرهای همکلاسیم چطور برخورد کنم که حرفی پشت سرم نباشه

قبل از اینکه برم دانشگاه یه دختر خیلی سر به زیر و معتقدی بودم

لازمه یه کم راحت تر با پسران همکلاسیم برخورد کنم ؟

چگونه در حین سنگین بودن در دانشگاه زیبا باشیم؟

والدینم تا قبل از دانشگاه اجازه ندادند به هیچ اجتماعی وارد بشم

چرا دختران/پسران بعد از دانشگاه رفتن این همه فرق میکنن؟

در دانشگاه همیشه در برابر پسران خیلی مغرورم

وارد دانشگاه که شدم چیزهای عجیبی دیدم

مثل بقیه دختران کلاس مون با پسرا راحت باشم؟

در کلاس های مختلط احساس امل بودن بهم دست میده

از جو محیط دانشگاه می ترسم

تصور من از محیط دانشگاه اون چیزی بود که در فیلم های خارجی دیده بودم

می خوام با همکلاسی های پسر ، رفتاری محترمانه داشته باشم

چطور پسر همکلاسیم رو نادیده بگیرم و به درسم برسم ؟

اعتماد بنفسم رو از وقتی وارد دانشگاه شدم پاک از دست دادم

من دختریم که چشم چرونم ؟

محدوده دوستی و آشنایی برای یه دختر دانشجو

در دانشگاه چه طوری باید با پسران رفتار کرد ؟

دوستی با پسرهای هم کلاسی افتخاره ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

جلوگیری از ایجاد صمیمیت با نامحرم ها در دانشگاه

برای یه دختر ترم اولی چه نصیحت هایی دارید؟

ایجاد سوءتفاهم برای پسر همکلاسی با جزوه گرفتن

تازه رفتم دانشگاه، ولی ازش متنفر شدم

آیا اکثر دخترها تو دانشگاه آزاد دوست پسر داشتن؟

در دانشکده چکار کنم که نه دوستی هام بهم بخوره و نه خط قرمزهام رو بشکنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)