توی این وبلاگ نظرات زیادی رو می بینم وقتی که یکی میگه مثلاً یک تومن یا یک و نیم حقوق دارم بهش میگن که حداقل حقوق وزارت کار ۱ و هشتصده و ...

خب مشکل خیلی از ازدواج‌ها همینه اینکه خیلی از دخترها بدون هیچ احساسی و خیلی مکانیکی و بی احساس نسبت به حقوق پسرها نظر میدن و بدون اینکه درکی از واقعیت داشته باشن.

بله حقوقی که وزارت کار اعلام کرده ۱ و هشتصد برای سال ۹۹ هست. ولی آیا کارفرماها موظف به پرداخت این حقوق هستن؟ خیر. آیا پرداخت می کنن؟ خیر. آیا افراد همگی شغلی پیدا می کنن که حقوق مطابق وزارت کار پرداخت بشه و کارفرما هم این رو پرداخت بکنه؟ خیر اصلاً کار پیدا نیست.

کارهایی مثل رستوران و کارواش و... حقوقش دور و بر همین یک و خرده هست و صبح تا غروب کاره و عموماً بیمه هم ندارن و اگه بیمه بکنن از حقوق کسر میشه

یک کرایه ماشینی هم هست برای رفت و آمد آخرش خیلی شیرین همین یک تا یک و دویست شاید بمونه. برای شخص من که فقط نهصد تومن میمونه و توی یک رستوران معروف کار می‌کنم.

حالا یه جوون بدبختی مثل من توی خواستگاری چه جوری باید حرف حالی پدر عروس خانم بکنن که شغلی پیدا نکردم که حقوق وزارت کار بهم بدن! و هم اینکه با کرایه و رفت و برگشت و خرج های خونه و ... دویست تومن هم زیاد نمیاد؟ واقعاً بعضی اوقات یا می خوام کلاً قید ازدواج رو بزنم یا احساس می‌کنم دخترها هیچ احساس رحمی به پسرها ندارن آخه برید خودتون کار بکنید بعد متوجه می شید هر چند هر چی کار آسون و پشت کولر و میز نشینی برای خانم هاست راحت و آسوده و اگر کار بکنن هم هرگز نمی دونن اون پسر چی می کشه و چی میگه.

هیچ شغل راحتی برای پسرها نیست همه شغل ها حقوق پایین و کار سخت. چرا چون مرد هستن و توان دارن! هیچ فرقی بین زن و مرد نیست من یک مرد هستم و اصلاً هم توان کار سخت ندارم. مگه من انسان نیستم؟ 

فقط یک گروه کار هستن که حقوق سه تومن هم میدن توی کارخانجات که اونم بعداً یا مشکلات ریوی یا دیسک کمر و هزار مسئله دیگه پیش میاد. حاضرید با یه کارگر بدبخت که از صبح تا ساعت هفت غروب کار می کنه و روزهای جمعه هم میره سر کار ازدواج بکنید؟ بعداً نمی ید مرد من ما رو مسافرت نمی بره مهربون نیست توجه نمی کنه؟ بعداً نمی گید مرد به نیازهای ما توجه نکرد ما هم خیانت کردیم و...؟ مردی که عین ربات صبح تا غروب توی کار سخت حضور داشته باشه اصلاً هیچ حرکت جنتلمنانه ای ازش بر نخواهد آمد معلومه که نمی تونه.

بله از دید دخترها هم خیلی چیز ها رو حق دارن ولی من به عنوان یک پسر که رفتم هزار جا کار کردم و حقوق وزارت کار نمی‌دادن و بیمه نمی‌کردن دلم درد میاد وقتی خیلی راحت یکی بیاد و بگه که مگه نباید کارفرما حقوق وزارت کار بده؟ خیر نمیدن خبر ندارید برید کارهای مردانه انجام بدید تا متوجه بشید که چنین حقوقی خیلی کم پرداخت میشه.


مرتبط با مشکلات روحی و اقتصادی پسران:

به خاطر شرایط اقتصادی در توان خودم نمی بینم بتونم ازدواج کنم

یه حسی بهم میگه امسال سال آخر زندگیمه

تا کی باید دست مون در جیب پدر و مادر باشه؟!

برای اینکه روحم آروم باشه میرم کارگری، تا به خودم بگم رفتم سر کار

برادرم به خاطر بی توجهی های گذشته، عقده ای شده

پسری 26 ساله ام، برام سخته که از خانواده پول بگیرم

بیکاری یا مشکل مالی مرد رو عصبی می کنه ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

یه پسر وقتی ناراحته، چطور باید آرومش کرد ؟

شما چه می کنید با این وضع بی پولی ؟

درد شرمندگی مردان در این اوضاع اقتصادی

اشکالی داره پسر و دختر ازدواج کنن ولی هر کدوم سر سفره پدرشون باشن؟

تکلیف پسرانی که به خاطر شرایط اقتصادی نمی تونن ازدواج کنن چیه؟

پول که نداری دیگه کسی سمتت نمیاد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) درد دل های پسران (۹۷ مطلب مشابه)