سلام

من پسری ۲۳ ساله هستم. یک برادر دارم که از من خیلی کوچکتره. پدرم چند سال پیش فوت شد و در حال حاضر مادرم سرپرست من و برادرم هست.من شم اقتصادی خوبی دارم و دوست دارم اموالی که از پدرم به ارث رسیده  از این پس خودم مدیریت کنم. الآن از این اموال بصورت مشترک استفاده می‌کنیم و تفکیک نشده.

نظر شما در این قضیه چی هست؟، کلاً اینکه من دوست دارم اموالی که مالک اون هستم رو خودم مدیریت کنم قابل قبول هست یا خیر؟، این رو در نظر بگیرید که هنوز مجرد هستم و مادرم هم تا الآن به خوبی این اموال رو نگه داشته.

موضوع بعد اینه که مادرم مخالفتی با این موضوع نداره ولی شاید از گفتن اینکه دوست دارم ارث رو تقسیم کنه ناراحت بشه. چطور این مطلب رو به مادرم عنوان کنم؟ 

ممنون


مرتبط با مشکلات روحی و اقتصادی پسران:

به خاطر شرایط اقتصادی در توان خودم نمی بینم بتونم ازدواج کنم

یه حسی بهم میگه امسال سال آخر زندگیمه

تا کی باید دست مون در جیب پدر و مادر باشه؟!

برای اینکه روحم آروم باشه میرم کارگری، تا به خودم بگم رفتم سر کار

برادرم به خاطر بی توجهی های گذشته، عقده ای شده

پسری 26 ساله ام، برام سخته که از خانواده پول بگیرم

بیکاری یا مشکل مالی مرد رو عصبی می کنه ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

یه پسر وقتی ناراحته، چطور باید آرومش کرد ؟

شما چه می کنید با این وضع بی پولی ؟

درد شرمندگی مردان در این اوضاع اقتصادی

اشکالی داره پسر و دختر ازدواج کنن ولی هر کدوم سر سفره پدرشون باشن؟

تکلیف پسرانی که به خاطر شرایط اقتصادی نمی تونن ازدواج کنن چیه؟

پول که نداری دیگه کسی سمتت نمیاد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)