با سلام خدمت خانواده برتری ها

سوالی داشتم مبنی بر اینکه فارغ التحصیل شدم من و نیاز شدید مالی دارم. خیلی گرفتارم باور کنید 300 هزار تومان تو کارتمه و خانه پدر سکونت دارم و با سختی از پدر و مادرم پول می گیرم ولی خجالت می کشم واقعاً.

کار هم بهم نمی ده هیج جا.  چون کارت پایان خدمت ندارم.  و امریه هم ندادن بهم از خدا بی خبرا. تمام امیدم به امریه بود. چون وقتم رو با ارزش می دونم و نمی خوام زندگیم رو از دست بدم، نمی رم ولی کار هم نمیدن بهم.

واقعاً از نظر کاری و پولی و مهارت هم صفر صفرم. به کارهای فنی علاقه ندارم. گفتن برو فنی حرفه ای رفتم چند تا دوره هاش رو شرکت کردم ولی دیدم نه واقعاً آدمش نیستم.

 چه کنم خب علاقه ای ندارم دیگه یاد هم نمی گیرم. جالب نبود. ول کردم. الآن نیاید نگید بیا سرمایه بذار و این ها. دوست عزیز من اصلاً پول ندارم که سرمایه گذاری کنم. واقعاً نمی دونم چه کنم تحت فشارم نه شغل نه خونه نه ماشین. 

باور می کنید اون 300 تومن رو الآن 14 ماهه دارم تو کارت و فقط از خونه پدر زندگی می گذرونم؟دیگه نمی کشم.  این چه قانون مزخرفی بود چه بلایی بود سر ما اومد آخه تو این کشور. خداااااا


مرتبط با مشکلات روحی و اقتصادی پسران:

به خاطر شرایط اقتصادی در توان خودم نمی بینم بتونم ازدواج کنم

یه حسی بهم میگه امسال سال آخر زندگیمه

تا کی باید دست مون در جیب پدر و مادر باشه؟!

برای اینکه روحم آروم باشه میرم کارگری، تا به خودم بگم رفتم سر کار

برادرم به خاطر بی توجهی های گذشته، عقده ای شده

پسری 26 ساله ام، برام سخته که از خانواده پول بگیرم

بیکاری یا مشکل مالی مرد رو عصبی می کنه ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

یه پسر وقتی ناراحته، چطور باید آرومش کرد ؟

شما چه می کنید با این وضع بی پولی ؟

درد شرمندگی مردان در این اوضاع اقتصادی

اشکالی داره پسر و دختر ازدواج کنن ولی هر کدوم سر سفره پدرشون باشن؟

تکلیف پسرانی که به خاطر شرایط اقتصادی نمی تونن ازدواج کنن چیه؟

پول که نداری دیگه کسی سمتت نمیاد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشکلات اقتصادی پسران (۱۹ مطلب مشابه)