سلام

خانونی هستم که بی اندازه احساسی هستم و نیاز های عاطفی ام خیلی زیاده، همه ش دوست دارم همسرم به من توجه کنه انصافاً کم هم نمی ذاره، مشکلم اینه جز قهر کردن (کوتاه نه واقعاً بذارم برم خونه مامانم یا جوابش رو ندم)، در حد آویزون کردن لب و لوچه و بستن در! و این ها راهی برای دلبری بلد نیستم.

نمی دونم وقتی نازم رو می خره حس زنانگی ام بیشتر می شه و بیشتر دوستش دارم، تقصیر خودش هم هست تا این کارها رو نکنم، دوست دارم و خانومم نمیگه، آیا حتماً باید من قهر کنم تا محبت کلامی کنه و نیاز هام رو رفع کنه؟ 

می‌ترسم بعد یه مدت بگه چه قدر ترش رو و این هاست کاش روش دیگه ای برای دلبری بلد بودم، واقعاً نیاز دارم روزی یه ساعت نازم رو بخره، اگه انجام نده بهونه میارم چه جوری می تونم توجه ش رو جلب کنم تا محبتش رو ابراز کنه.


مرتبط :

نامزدم اون طوری که دوست دارم جواب پیام هام رو نمیده

این که شوهرم دیر جواب پیامک های منو میده باعث نگرانیه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

گدایی محبت از شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

چرا شما آقایون بعضی وقت ها محبت کردن یادتون میره؟

آقایون از محبت زیادی همسرشون خسته میشن ؟

آقایون، ما خانم ها چیکار کنیم که شما محبت زبانی تون رو بیشتر کنید

کاش شوهرم به جای 15 میلیون، 1 میلیون درآمد داشت ولی مهربون بود

شوهرم زیاد کار می کنه و کم به من رسیدگی می کنه


بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

راه های وابسته کردن شوهر رو می خوام یاد بگیرم

چطور می شه که یه مرد در خانواده ش احساس خوشبختی می کنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)