سلام دوستان 

من یه دختر ۲۱ ساله هستم و معتقدم همون طور که خانوم ها نیاز عاطفی دارند برای مردها هم همین طور هست و در مورد نیاز جنسی هم به همین شکل، اما خب کمتر بیشتره دیگه، ولی هست. 

حالا این سوال برام پیش اومده که آقایون تو این مسئله درونگرا تر هستن نسبت به خانوم ها چطور یه خانوم باید نیاز عاطفی همسرش رو تامین کنه؟، چون فکر نکنم آقایون خیلی خوش شون بیاد مثلاً مثل ما دختران قلب و عروسک و ... نمی دونم متن عاشقانه و کلاً زیادی به اصطلاح چسبیدن بهشون رو دوست ندارن و با ما فرق دارن، هر چند همه دختران هم این طور نیستن. 

به هر حال سوال من بیشتر مورد بالاست ولی بصورت کلی می خوام بدونم چطور می شه که یه مرد در خانواده ش احساس خوشبختی می کنه؟، ممنون می شم از همه تون هم خانوم ها و هم آقایونی که خب مسلماً شناخت بهتری از روحیات خودشون دارن.


بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

راه های وابسته کردن شوهر رو می خوام یاد بگیرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)