سلام امیدوارم حال تون خوب باشه

نمی دونم تو این دنیای دوست واقعی اصلا وجود داره؟، اگر هست پس چرا سمت من نیست، من روی هر آدمی اسم دوست رو گذاشتم از محبت و اعتمادم سوء استفاده کرد. یا مثل پرچم وقتی دیدن یه نفر دیگه بهشون سود میرسونه رفتن سمت اون. اینقدر این مشکلات برام ریاد پیش اومده که اعتماد کردن به آدم های اطرافم سخت شده.

مثلا ازم میخوان که بیان خونه مون، خانوادگی ارتباط داشته باشیم. من با بهانه های مختلف رد میکنم، چون میترسم، دوست ندارم رفیقم تو زندگی شخصیم وارد بشه یا دخالت بی جا داشته باشه. یا بر عکس خانواده م بگن فلانی رو دعوت کن خونه یا چرا دیگه باهاش نمیری بیرون.

از طرف خانواده م تحت فشار هستم، برای اینکه کسی رو به عنوان دوست و رفیق ندارم همه شون به نحوی بهم خیانت کردن و هم دست دشمنانم شدن. یا بعدها فهمیدن کنار من خوش خوشانش بوده بعد میرفته پشت سرم غیبت میکرده یا مشکلات مون و حرف های شخصی مون رو میگفته یا یه عده برای اینکه بهشون سود میرسوندم مثلا درس یاد میدادم و ...

خیلی ها رو  دیدم دوستان خوبی دارن، مثل دو تا خواهر یا  برادر. ولی بعدش بهشون خیانت شده یا حتی باعث از هم پاشیدن زندگی مشترک شون شده و خیلی مسادل این چنینی.

به نظرتون من بدبینم؟، آخه دیشب خواهرم بهم گفت دیدگاهت رو عوض کن، من دوست های خوبی دارم و داشتم

و اینکه خیلی حس بدی دارم از اینکه دبیرستانم داره تموم میشه و من یه دوست ندارم، (البته یه نفر هست ولی بهش اعتماد ندارم، به من زیر زیرکی خوبی میکنه ولی با کسانی معاشرت داره که پشت سرم غیبتم رو میکنن، تحقیر و مسخره می کنن.

به نظرم بعد یه مدتی حرف های اون ها روش تاثیر میذاره و نمیتونه من رو باور کنه، دلم یه دوست میخواد ولی نمیتونم کسی که مورد اعتماد باشه پیدا کنم.


مرتبط:

مدیریت روابط با دوستان نامناسب بدون قطع ارتباط

صمیمی نشدن با همکار، کاری خلاف اخلاق محسوب میشه؟

با کسی که در دوستی افراط میکنه چطور بایدبرخورد کرد

صمیمی بودن خواستگارم با دخترهای دیگه اعصابم رو به هم ریخته

مدیرم به شدت داره باهام صمیمی میشه و من میترسم

چرا نمی تونم دوستان صمیمی خودم رو نگه دارم ؟

دیگه نمیخوام دوست صمیمی داشته باشم

داشتن یه دوست واقعی و صمیمی برام شده عقده

22 سالمه ولی نتونستم یه دوست صمیمی برای خودم پیدا کنم

هیچ وقت نفهمیدم که چرا دیگران با من صمیمی نمیشن

کسی که بعد از 5 سال تونستم باهاش صمیمی بشم حالا...

در برخورد های اول با کسی نمیتونم صمیمی بشم

خیلی به ندرت دوست صمیمی پیدا میکنم

چرا هیچ دوستی که وفادار باشه ندارم؟

یه دوست صمیمی داشتیم که اونم تو زرد از آب در اومد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)