سلام به تمام خانواده برتری های گل

من دختری ۱۹ ساله هستم، دو ماه دیگه ۲۰ سالم میشه. من حدود ۱۰ سالی میشه که نه نماز میخونم و نه روزه میگیرم (البته گاهی اوقات یکی در میون نماز میخونم و روزه میگیرم) قبلا خیلی خیلی سعی کردم که نمازخون بشم، یه هفته میخوندم ولی یه هفته حال خوندن نماز رو نداشتم. با اینکه دختری هستم که حجابم کامله، اهل دوستی با نامحرم نبودم و نیستم و ان شاء الله نخواهم بود و اهل حرام و حلال هستم، همیشه با خودم میگم تو که این همه خوبی، یه کاری کن که عاشق نماز خوندن و روزه گرفتن بشی و تا آخر عمر انجام شون بدی. (در مورد فواید نماز خوندن، روزه گرفتن، خدا، روز قیامت و این چیزها، خیلی تحقیق کردم).

ولی الان حدود دو هفته ای میشه که دارم نمازهام رو تا جایی که میتونم میخونم، اونم همراه با خواندن آیاتی از قرآن.

اولین هدفم هم، تقرب به خداوند هستش و بعد برآورده شدن حاجات. حس میکنم، این دفعه با دفعه های قبل فرق میکنه، منظورم اینه که حس میکنم نماز خوندنم واسه همیشه استمرار پیدا میکنه. چون به خودم گفتم اگه نماز نخونی، تموم اعمال صالحی که انجام میدی، از جمله قرآن خواندن و کمک به خلق خدا و ... در نزد خدا قبول نخواهد شد. و کاری کن که وقتی روز رستاخیز بر پا میشه ، اون روز، روز حسرت تو نباشه، بلکه کاری کن که از خودت راضی باشی و شرمنده خودت و خدا نشی.

هدفم از این پست، اینه که هر کسی که این پست رو میخونه،  برای من و اشخاصی که مثل بنده دوست دارن، در نماز خوندن شون تا آخر عمر استمرار داشته باشن و نماز خون بشن، بی زحمت دعا کنه و از خدا بخواد که کمک مون کنه و به خاطر عاقبت بخیری خودش (یعنی شما کاربر عزیز) و ما (این هایی که میخوان نماز خون بشن) ۳ صلوات محمدی بفرسته.

چون اگه در حق برادر مو منت دعا کنی، زودتر به اجابت میرسه ان شاء الله.( چه خوبه که همه مون در مورد این چیزهایی که بنده تحقیق کردم (خدا، روز قیامت، نماز ،روزه و خیلی چیزهای دیگه)؛ به طور صحیح، از منابع و اشخاص مورد اطمینان و معتبر (مثل : مرجع تقلید و کتاب آسمانی قرآن کریم) تحقیق و تفکر کنیم که باعث هدایت مون به راه راست بشه، نه راه کج)

منم برای کاربران عزیزی که برای من و امثال من، صلوات فرستادند، برای هر کدوم ۳ صلوات جداگانه میفرستم و براشون دعا میکنم. و پیشاپیش ازتون تشکر میکنم. من وقت نمیکنم جواب کامنت هاتون رو بدم ، شرمنده. ولی حتما براتون صلوات میفرستم، یادم نمیره.


مرتبط:

یک شب طلایی بجای چهل شب

اگه یک دعای مستجاب داشته باشید اون چیه ؟

برای حاجت های همدیگه دعا کنیم

30 راهکار عملی دعا کردن صحیح

چرا وقتی بارون میباره آدم دوست داره دست به دعا برداره؟!

دعا در حق دیگری زود مستجاب میشه

احساس میکنم چون گناه میکنم خدا دعامو مستجاب نمیکنه

عاقبت به خیر نشد کسی جز به دعای خیر پدر و مادر

روش درست دعا کردن و موانع استجابت آن (1)

اعمالی که باعث عدم استجابت دعا می شوند

مطمئن باشین که با دعا کردن هیچی عوض نمیشه !

دعا کردن در حق دیگری چقدر تاثیر داره در اون فرد ؟


مرتبط با نماز خواندن:

چه جوری میتونم در نماز تداوم داشته باشم؟

یه جوری قانعم کنید که نماز بخونم

می خوام دختری نماز خون بشم

میترسم نماز بخونم توقعم از خدا بالا بره

یه راهکار و یا یه انگیزه قوی میخوام که بتونم نمازخوان بشم

نماز خوندن واقعا برای من سخته

فلسفه نماز از زبان استاد رائفی پور

چرا نمی تونم نماز بخونم؟

نماز خوندن چه فوایدی داره ؟

چطور نفرتم رو از نماز نابود کنم ؟

چرا نماز و روزه روی من تاثیر نداره ؟

چرا و چه جوری نماز بخونم ؟

دلم میخواد نماز خون بشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)