بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به همه دوستان در خانواده برتر

یکی از مواردی که به وفور در وبلاگ شاهدش بودیم مسائلی بود که حول دو موجود مقدس به نام پدر و مادر در جریان بود.

عمدتا این مسائل از سمت عروس خانم‌ها عنوان شده بود و تقریبا میشه گفت اکثر قریب به اتفاق موارد گله و شکایت بود و حتی در پستی یک عروس خانم با عباراتی بسیار سخیف و زشت پدر و مادر شوهرش رو مورد شماتت قرار داده بود.

یک مسئله بسیار مهم در نظام آفرینش وجود داره و اونم اینکه عاقبت به خیر نشد کسی جز به دعای خیر پدر و مادر یا با نیکی به پدر مادر.

تقریبا تمامی ماها به این نکته بی‌توجه هستیم که خداوند امر به نیکی و احترام به پدر و مادر رو در کنار اطاعت خودش قرار داده و این نشان از عظمت مقام پدر و مادر داره.

یا باز هم در قرآن کریم به انسان دستور میده پدر و مادرت هر چه که باشند حتی اجازه گفتن «اُف» به اونها رو هم نداری. و «اُف» یعنی کوچکترین واحد بی احترامی که کسی میتونه متصور بشه...!!

پس حتی اگر پدر و مادر بد هم باشند و حتی بالاتر اگر کافر هم باشند خداوند اجازه نداده که فرزند بخواد به اونها بی احترامی کنه...!! به قول حاج آقا دارستانی خدا بدش میاد ببینه بچه‌ای که از پست‌ترین اشیاء پدر و مادر آفریده شده جلوی اونها گردن کلفتی کنه!!

این نکته رو هیچ وقت فراموش نکنید که امروز پدر و مادر دارید و فردا خودتون پدر و مادر خواهید شد!! امروز عروس کسی هستید و فردا عروس خواهید داشت. امروز داماد کسی هستید و فردا داماد خواهید داشت!!

این چرخ گردون میچرخه و شما رو به نتیجه اعمال گذشتتون میرسونه. در این مطلب قصدم صحبت کردن نیست و یک فایل در ضمیمه قرار دادم که توصیه اکید میکنم حتما دانلود و گوش کنید حتی اگر قبلا شنیده باشید شنیدن دوبارش نه تنها ضرری نداره بلکه لازمم هست.

پ.ن: این آخرین مطلب من در خانواده برتر بود و از همه دوستان درخواست حلالیت میکنم و امیدوارم اگر کسی از حرفای من در گذشته رنجیده قلم عفو خودش رو بر اشتباهات این حقیر بکشه و بار سنگین گناهان منو سبک‌تر کنه.

امیدوارم هر جا هستید لحظه‌هاتون پر از زندگی، و زندگی‌هاتون پر از لحظه‌های خوب و خوش باشه و یاد و محبت خدا و اهل بیت علیهم‌السلام گرمابخش دلها و روشنای مسیر بندگی و سعادتتون باشه.

 لینک دانلود فایل صوتی:

yon.ir/parent

 «مجید 95»


مرتبط:

یک شب طلایی بجای چهل شب

اگه یک دعای مستجاب داشته باشید اون چیه ؟

برای حاجت های همدیگه دعا کنیم

30 راهکار عملی دعا کردن صحیح

چرا وقتی بارون میباره آدم دوست داره دست به دعا برداره؟!

دعا در حق دیگری زود مستجاب میشه

احساس میکنم چون گناه میکنم خدا دعامو مستجاب نمیکنه

روش درست دعا کردن و موانع استجابت آن (1)

اعمالی که باعث عدم استجابت دعا می شوند

مطمئن باشین که با دعا کردن هیچی عوض نمیشه !

دعا کردن در حق دیگری چقدر تاثیر داره در اون فرد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب مجید 95 (۱۵ مطلب مشابه)