سلام خدمت همه مخاطبان خانواده برتر

من حدود 6 ماه پیش یه پستی گذاشته بودم تو همین خانواده برتر که قصد ازدواج با دختر داییم رو داشتم که ازم بزرگتر بود، خلاصه اون نشد و داییم پاش رو کرد تو یه کفش که الا و بلا که به هیچ وجه نه ...، مادر من هم الان با برادرش (دایی من) قطع رابطه ست، من هم با وجود اینکه خیلی دوسش داشتم بیخیال شدم دیگه ...

حالا میخوام برم سراغ موارد دیگه ازدواج، ولی دختری متناسب با معیارهای خودم پیدا نمیکنم، یعنی دختری که مومن، محجبه، نماز خون، مقید به دین، مقید به محرم و نامحرم و ... باشه، اهل دست دادن و روبوسی با مردان غریبه تو مهمونی ها و دور همی های خانوادگی نباشه و ...

در عین حال حزب‌اللهی و انقلابی هم نباشه (با تمام وجود برای دخترای حزب‌اللهی احترام قائلم)، شاغل بودن یا نبودنش هم فرقی برام نداره، اما یه چنین دختری نه تو فامیل مون هست (غیر اون دختر داییم)، نه هم تو همکارانم، تو فامیل مون (چه سمت پدر خدا بیامرزم چه سمت مادرم) غیر اون دختر داییم همه خیلی راحتن و تو عروسی ها و دید و بازدید ها و ... اهل دست دادن و روبوسی با مردان نامحرم هستند، و با هم شوخی های زشت و ناجور میکنن و ...، بین همکارانم هم مذهبی هاشون همه حزب اللهی هستن، حالا من موندم چه جوری مورد واسه ازدواج پیدا کنم؟

شرایطم هم، سن:27

شغل: فرهنگی با حقوق نزدیک 3، ماشین 206 دارم و خونه 2 طبقه ارثی آقام خدا بیامرز هست که من و مادرم با هم زندگی میکنیم یه طبقه هم مستاجره، یعنی مسکن دارم، نمیدونم حالا مورد ازدواج چه جوری پیدا کنم؟

اصلا دخترها با پسرهای فرهنگی ازدواج میکنن، چون تو اولین خواستگاریم، داییم بدجور سر شغلم منو له کرد... پیشاپیش ممنون از کسانی که راهنماییم میکنن


مرتبط :

در باب پیدا کردن دختر مناسب و دلخواه برای ازدواج به مشکل خورده‌ام

نهاد رهبری در دانشگاه، محلی مناسب برای معرفی افراد جهت ازدواج

چرا کسی کمک نمیکنه فرد ایده آلم رو پیدا کنم؟

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

کجا دنبال دختر خوب گشتی که میگی نیست ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

دختر مذهبی کجایی ، دقیقا کجایی ؟!

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج 

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پیدا کردن دختر مناسب برای ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)