سلام به همه

دوستان دغدغه ای که واسه م پیش اومده و چند وقتیه درگیرم کرده اضطراب فراگیر هست. یه چیزهایی راجع بهش خوندم، دیدم خیلی هاش شبیه ویژگی های خودمه، مشکل در ارتباط با آدم های غریبه، جنس مخالف (بخصوص اگه مورد مهمی باشه)، حضور در اجتماعات با آدم های مختلف. قرار گرفتن تو محیط هایی مثل اجتماعات و مرکز دید قرار گرفتن، مثلا رفتن روی سن یا اجرای تئاتر و ...، خصوصا تو اون مورد جنس مخالف واقعا رو اعصابه. این که لنگ میزنم و ... .

دارویی چیزی حتما باید مصرف کنم یا کتاب خاصی باید بخونم و بهش عمل کنم؟، خودم که فکر نمیکنم با جملات تاکیدی و این ها درست بشه، امیدوارم تونسته باشم خوب منظورم رو برسونم. تیپ شخصیتمم زدم شده درونگرای INFP

تن تون سلامت

مرتبط با اضطراب و استرس:

تجربیات شما در درمان اضطراب و استرس شدید

در روابط اجتماعی دچار اضطراب شدید میشم

مبتلا به بیماری اختلال اضطراب، افسردگی و وسواس فکری هستم

تجربیات شما در مورد درمان اضطراب

معرفی کتاب برای افزایش اعتماد به نفس و کاهش اضطراب

چیکار کنم تا استرسم پایین بیاد

برای کوچیکترین مسائل استرس دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)