سلام

پیشاپیش ممنون از وقتی که میذارید.

من حدودا یه سال بود که به یکی از آشناهامون علاقه داشتم اما خب برای یه دختر خیلی سخته که بخوای ابراز علاقه کنی و کلی قضاوت به همراهش هست، مخصوصا اگر اون شخصم به هر دلیلی تو رو نخواد.

چند وقت پیش توی اینستاگرام سر یه استوری در واقع با اون آقا صحبت کردیم و خلاصه بعد از اون موضوع های بیشتری برای صحبت پیش اومد، البته باید بگم در تمام اون چند روز البته نه بطور مداوم کامل محترمانه دور از هر گونه هیجان یا حرفی از علاقه صحبت کردیم و راستش منم خیلی خوشحال بودم و میخواستم حرف دلم رو بهش بگم، تا روزی که دیدم عکس یه دختر که گویا بهم علاقه دارن رو برای تبریک تولد گذاشته بود و از اون جا فهمیدم با کسی در ارتباطه.

اول دو نکته رو بگم، اول اینکه اون آقا اجتماعی هست و در واقع این مدلی نیست که اگه با من حرف زده یعنی آدم هوس بازی باشه و دوم اینکه میدونم آدم تیزیه و احتمالا فهمیده من نسبت بهش شاید حسی دارم ولی بروی خودش نیاورده.

میدونم در حال حاضر باید عقب بکشم اما وقتی کسی رو دوست داری گاهی برات سخته این رو بپذیری. یکی از دوستان صمیمیم که در جریانه بهم گفت روابط پسرها سسته و اگه بخوای میتونی کاری کنی که با تو باشه! اما خب حتی اگه اون پسرم راضی باشه، نمیدونم حس بدی بهم میده که دل یه دختر رو بشکنم تا خودم با کسی که دوسش دارم باشم، ولی از اون طرف هم خودم اذیت میشم.

نمیدونم اگه مثلا به اون آقا مستقیم ابراز علاقه کنم و در واقع حق انتخاب بهش بدم درسته یا فراموش کردن کسی که در رابطه است؟ درسته که اون پسر در واقع ازدواج نکرده ولی خب بازم حس میکنم کار خوبی نیست ولی از طرفی هم بهش علاقه دارم و تو دو راهی موندم.

اوایل دهه بیست زندگی مون هستیم .ممنون میشم راهنماییم کنید . 


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

آقای محترم، من شما رو دوست دارم، جرمه؟

خودم اقدام کنم یا منتظر بمونم پسر مورد علاقه م خودش قدمی برداره

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) عشق یک طرفه (۴۴ مطلب مشابه)