با سلام

دختری هستم 26 ساله و مذهبی، آقایی 37 ساله که از دوستان قدیم مون هستند به خواستگاری من اومدن، در واقع یک شناخت کمی از مادرشون و خانواده مادرشون داریم، پدر و مادر حدود 20 سال پیش از هم جدا شدن، ایشون فردی متعهد، با شخصیت، اهل زندگی، کاری، سالم و با اخلاق هستند.

الان با پدرشون دامداری و لبنیاتی دارن، درآمدشون خوبه، دین و ایمان شون خوبه، ولی دو تا مشکل دارم؛

یکی اینکه ایشون تو مسائل سیاسی در گذشته کمی تند رو بوده اند، ولی الان به گفته خودشون چهار پنج ساله آروم تر شده اند و میگن سعی میکنن به این چیزها فکر نکنن، از روز اول خودشون این ها رو عنوان کردن.

یک مورد دیگه هم اینکه میگن تو دامداری شون ماهواره دارن که فقط اخبار رو دنبال میکنن، البته قبلا شبکه های فارسی زبان باز بوده، الان فقط اخبار، این دو تا موضوع خیلی منو اذیت میکنه.

من خیلی روی ماهواره حساسم، خودشون میگن اگه همسرم بخواد جمع میکنم، ولی من اعتقاد دارم آدم باید خودش یه کاری رو انجام بده، نه اینکه بگه اگه فلانی بخواد، در ظاهر آدم با حیایی هستن، ولی باطن رو هنوز نمیدونم.

3 جلسه تقریبا 2 ساعته با هم صحبت کردیم، در مورد مسائل سیاسی هم وقتی صحبت میکنن خودشون میگن الان اون تفکرات رو ندارن، ولی من همه ش با خودم میگم کسی که تو سن 30 سالگی خوب و بد رو تشخیص نداده حتما آدم عاقلی نیست، نمیدونم واقعا موندم چکار کنم این دو تا موضوع اعصابم رو به هم ریخته، از دوستان میخوام اگر میتونن راهنماییم کنن.


مرتبط با مسائل سیاسی در ازدواج:

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت سیاسی

در مسائل سیاسی با خواستگارم اختلاف نظر دارم

فعال سیاسی هستم و دوست دارم ازدواج عادی کنم

با تمام نقاط اشتراکی که داریم از لحاظ سیاسی هم کفو نیستیم

دیدگاه سیاسی تا چه حد تو زندگی موثره و تاثیر میذاره ؟

آقایون چقدر به سیاسی خانم شون اهمیت میدن؟


مرتبط با ماهواره:

خواستگار دارم اما مشکلم اینه که ماهواره داریم

دیدن ماهواره جلوی بچه ها + راهکار برای افزایش تمرکز روی درس

مضرات داشتن ماهواره چیه ؟

کلیپ دکتر خسروی در مورد پاکدامنی و ماهواره

سهم ۱۷ درصدی ماهواره در وقوع طلاق

خون شهیدان فقط به حجاب، ماهواره و روزه حساسه ؟

درک می کنم که چرا خانواده ها میرن سراغ ماهواره

هدیه ماهواره‌ای غرب به مجردهای ایرانی

یک نظرسنجی از آقایون در مورد ماهواره

بین خریدن و نخریدن ماهواره شک دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)