سلام

من 27 سالمه . دو ماه دیگه عروسیمه . بین خریدن و نخریدن ماهواره شک دارم . من معمولا تو خونه خودمون فقط 3 یا 4 تا کانال معروف خارجی رو دنبال میکنم و اخبار ایران و دنیا رو  از همون کانالا پیگیرم و هیچ کدوم از کانال ها با فیلمها و محتویات جنسی یا فیلمای که هدفشون تبلیغ خیانت و عادی سازیه روابط فرا زناشویه و کانالای کم ارزشو دنبال نمیکنم . تو لب تابمم از این فیلما ندارم  از بین کانال های ایرانم فقط شبکه مستنده و همین ...

همسرمم تو خونه پدرش با اینکه ماهواره دارن اصلا نگا نمیکنه یعنی وقت نمیشه . از صبح سرکاره تا غروب دیر وقت... و شبام که کنترل تی وی دست پدر شوهره نازنینه ، کسی حق لمسشو نداره و هر کانالی اون بخواد بقیه میبینن که همیشه خبر و  فوتبال و بازم خبر... . یعنی سالی یبارم ماهواره نمیبینه ولی میدونم دلش میخواد کلیپ و فیلم خواننده های معروفو ببینه .

پس حالا اگه ماهواره داشته باشیم و و از سر کنجکاوی یا نبودن تفریح دیگه و یا ... بریم سراغ فیلما و ... ممکنه مخرب باشه تو زندگیمون ؟


مرتبط:

خواستگار دارم اما مشکلم اینه که ماهواره داریم

دیدن ماهواره جلوی بچه ها + راهکار برای افزایش تمرکز روی درس

مضرات داشتن ماهواره چیه ؟

کلیپ دکتر خسروی در مورد پاکدامنی و ماهواره

سهم ۱۷ درصدی ماهواره در وقوع طلاق

خون شهیدان فقط به حجاب، ماهواره و روزه حساسه ؟

درک می کنم که چرا خانواده ها میرن سراغ ماهواره

هدیه ماهواره‌ای غرب به مجردهای ایرانی

یک نظرسنجی از آقایون در مورد ماهواره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان خانه دار (۴۲ مطلب مشابه)