سلام
همه ما در مورد اثرات مضر ماهواره خبر داریم یک عده با هزار و یک دلیل میان مطرح می کنن که ماهواره به این دلایل برای همه مضره خب روی این اصلا بحثی نیست.
ولی بحث اصلی اینه که واقعا چقدر خودمون جای برخی افراد قرار دادیم؟
باید قبول کنیم که واقعا سطح جذابیت برنامه های تلویزیون با وجود اضافه شدن شبکه های زیاد هنوز خیلی خیلی پایینه و یک جورایی مخاطب رو ارضا نمی کنه.
خود من با وجود اینکه مخالف ماهوارم ولی بعضی وقتا تلویزیون ما واقعا ضعیف میشه و هیچی نداره و شاید برای من که حالا خودم سرگرم لپ تاب و... می کنم مهم نباشه ولی برای یک نفر که تازه از سر کار اومده می خواد بشینه بغل تلویزیون به دو تا برنامه جالب ببینه واقعا این ماییه عذابه.
ما همه از معظلات ماهواره می گیم ولی نیمگیم هم که تلویزیون ما واقعا سطح کیفی پایینی داره. بخصوص چند سال اخیر سطح کیفی سریال های ایرانی و خارجی تلویزیون شدیدا افت کرده جوری که رفته سراغ سریال های خارجی قدیمی تلویزیون.

فکر نمی کنید یکم یک طرفه میریم وقتی همه به اونایی که ماهواره دارن یه یه چشم نگاه کنیم؟
من خودم سریال های کره ای و سریال های دنباله دار مثل ...  و ...  و .... یا فیلم های  هالیوودی رو گیر میارم میبینم واقعا با اینکه ماهواره نداریم ولی انصافا درک می کنم چرا خانواده ها میرن سراغ ماهواره.
اصلا سطح این فیلم ها از هر نظر با سطح فیلم های ایرانی قابل مقایسه نیست.و برای من حداقل خیلی خیلی سرگرم کننده ترن


مرتبط:

خواستگار دارم اما مشکلم اینه که ماهواره داریم

دیدن ماهواره جلوی بچه ها + راهکار برای افزایش تمرکز روی درس

مضرات داشتن ماهواره چیه ؟

کلیپ دکتر خسروی در مورد پاکدامنی و ماهواره

سهم ۱۷ درصدی ماهواره در وقوع طلاق

خون شهیدان فقط به حجاب، ماهواره و روزه حساسه ؟

هدیه ماهواره‌ای غرب به مجردهای ایرانی

یک نظرسنجی از آقایون در مورد ماهواره

بین خریدن و نخریدن ماهواره شک دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)