سلام ؛

دختر ...2 ساله ای هستم که جدیدا خواستگاری برام اومده. کیسی هست که دارم روش فکر میکنم و از شرایط کلی و خانوادگیش رضایت دارم . اما هنوز بطور رسمی خواستگاری نیومدن.

مشکلی که دارم دیش ماهواره ست!

چند سال قبل بخاطر وضعیت کمر بابام دیگه نتونستیم آنتن وصل کنیم و ببریم بالا و بابام ماهواره نصب کرد تا شبکه هارو از اون ببینیم. ولی حس بدی داشتیم. رسیور رو بردیم اتاق دیگه و یه آنتن کوچک نصب کردیم به تلویزیون اصلی خونه . درسته همه ش خرابه و زیاد صاف نیست ولی راضی هستیم.

گاهی که بخوایم برنامه ای ببینیم و نشه با آنتن دید میریم اون اتاق و از ماهواره میبینیم. در کل شاید سالی یه بار هم روشنش نکنیم. ولی بابام نه ... به اخبار علاقه داره و اخبار همه ی شبکه ها رو دنبال میکنه. هر چقدر به بابام گفتیم دیش رو جمع کنه معتقده ما که استفاده ی بد نمیکنیم پس ضرری نداره . حالا این خواستگارم.  خانواده ی مذهبی ای هستن. خیلی مذهبی. موندم چیکار کنم با این ماهواره.

نهایتش فقط به داماد توضیح بدم و بگم ما ازش استفاده ی خاصی نمیکنیم و اصلا یادمون رفته داریم همچین چیزی رو، اما خانواده ش رو چه کنم، من که نمیتونم به تک تک شون توضیح بدم، مشکل اینه که کامل تو دیده.


مرتبط:

دیدن ماهواره جلوی بچه ها + راهکار برای افزایش تمرکز روی درس

مضرات داشتن ماهواره چیه ؟

کلیپ دکتر خسروی در مورد پاکدامنی و ماهواره

سهم ۱۷ درصدی ماهواره در وقوع طلاق

خون شهیدان فقط به حجاب، ماهواره و روزه حساسه ؟

درک می کنم که چرا خانواده ها میرن سراغ ماهواره

هدیه ماهواره‌ای غرب به مجردهای ایرانی

یک نظرسنجی از آقایون در مورد ماهواره

بین خریدن و نخریدن ماهواره شک دارم


مرتبط با ازدواج با پسر مذهبی:

پسرهای مذهبی نشانه علاقه شون به یه دختر چیه ؟

وقتی با یه پسر مذهبی برخورد میکنم چه رفتاری باید داشته باشم ؟

معیارهای پسران مذهبی برای ازدواج چیه؟

به نظر شما یه پسر مذهبی با من ازدواج می کنه؟

من یه پسر مذهبی و غیرتی ام

ازدواج پسر مذهبی با دختری که هیچ قید و بندی نسبت به حجاب نداره

چرا بعضی از پسرهای مذهبی سراغ دخترهای عفیف نمیرن ؟

پسر مومن و مذهبی و با ایمان دقیقا کیه ؟

ازدواج با پسری مذهبی از یک خانواده ی باز

آیا با یه پسر با ظاهر مذهبی ازدواج می کنید ؟

خجالت میکشم که بگن شوهر فلانی مذهبی نیست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) ازدواج با پسر مذهبی (۲۸ مطلب مشابه)