سلام
من دختری هستم که بالای 30 سال سن دارم که به تازگی خواستگاری دارم 37 ساله.
یعنی فرصت ازدواج برای هر دوتامون کمه. یعنی معلوم نیست ایا من اگر جواب منفی بدم در اینده خواستگار داشته باشم یا نه. اون اقا هم شاید دیگه به قول خودش ازدواج نکنه.
تمام معیارامون با هم یکیه ، خیلی خصوصیاتمون شبیه همه فقط یک تفاوت اساسی داریم اونم اینه که با هم کفویت سیاسی نداریم.
یکیمون اصلاح طلبه دیگری اصول گرا. یکیمون رهبریه اون یکی اصلا شاید رهبر رو قبول نداشته باشه. حالا با این اوصاف من چه کنم. چشم پوشی کنم از این دیدگاه؟
بله رو بگم یا به نظر شما در اینده دچار مشکل میشیم ؟ شما دوستان چه راهکاری دارین؟
سیاست تو زندگی مهمه ؟ همدیگه رو از دست نمیخواهیم بدیم. خیلی سریع جواب بدین. فرصت کمی دارم.
ممنونم

مرتبط با مسائل سیاسی در ازدواج:

در مسائل سیاسی با خواستگارم اختلاف نظر دارم

فعال سیاسی هستم و دوست دارم ازدواج عادی کنم

دیدگاه سیاسی تا چه حد تو زندگی موثره و تاثیر میذاره ؟

آقایون چقدر به سیاسی خانم شون اهمیت میدن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)