با سلام

پسری هستم  فعال سیاسی ، در دوران دانشگاه با دختری اشنا شدم بعد از یک سال نیم به خاطر سیاست از هم جدا شدیم  و الان از دختری خوشم میاد که اون از سیاست بدش میاد .

میترسم از این یکی جدا بشم روابط سیاسیم بعد از دانشگاه بیشتر شده حتی چندین مسولیت سیاسی در چارچوب احزاب گرفته بود که استعفام دادم .

الان روابطم در حد نهاد ریاست جمهوری  است  نمی تونم از سیاست جدا بشم  دوست دارم ازدواج عادی  کنم .

شما راهنمایی کنید  بتونم این خانم رو برای ازدواج حفظ کنم ۲۵ سالمه  و شرکت نفتی هستم .


مرتبط با مسائل سیاسی در ازدواج:

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت سیاسی

در مسائل سیاسی با خواستگارم اختلاف نظر دارم

با تمام نقاط اشتراکی که داریم از لحاظ سیاسی هم کفو نیستیم

دیدگاه سیاسی تا چه حد تو زندگی موثره و تاثیر میذاره ؟

آقایون چقدر به سیاسی خانم شون اهمیت میدن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)