سلام، من یه دخترم در آستانه ۲۰ سالگی

از اول ابتدایی تو مدرسه محبوب نبودم، از اونایی که همیشه تو حاشیه هستند، حتی اونی که همه ازشون بدش میاد، همیشه نامرئی بودم، بزرگتر که شدم خب یه تلاش هایی کردم تا آدم جذاب تری بشم تو جامعه، ولی همه ش بی فایده ست، چون اعتماد به نفس من خیلی خیلی پایینه، تا اواسط دبیرستان نتیجه ش فقط گوشه گیری و پرخاشگری داخل خونه بود، ولی کم کم رویه رو تغییر دادم و به ظاهر آروم تر شدم.

اما بقیه رو تحقیر میکنم که خودم رو بالا بیارم، اطرافیانم فکر میکنن اعتماد به نفس بالایی دارم و این رفتارهام بخاطر غرور و اعتماد به نفسمه، اون تلاش هام بی نتیجه نبود، الان که نگاه میکنم از نظر تحصیلی و ظاهری تو جایگاه بالایی هستم، حتی موفقیت هام رو بلند بلند جلو اطرافیانم یاد آوری میکنم و اونا هم میگن من خیلی خودشیفته ام، ولی داخل ذهنم من از خودم متنفرم و خودم رو یه آدم خیلی کوچیک میبینم، وقتی با کسی حرف میزنم ناخودآگاه تن صدام ضعیف و ضعیف تر میشه و یه لبخند احمقانه هم رو لبمه. 

من تو شروع کردن ارتباط نسبتا خوبم، یعنی راحت دوست پیدا میکنم، ولی یهو اون کمبود اعتماد به نفسه بروز میکنه و طرف کم کم ازم دور میشه، منم جدیدا یادگرفتم بعد یه هفته خودم با طرف قطع ارتباط میکنم که نفهمن من چه جورم، که من اونی باشم که دور میندازه، نه اونی که دور انداخته میشه.

حتی از عکس هام هم متنفرم، اصلا از خودم عکس نمیگیرم یا وویس نمیدم، از آدم های اطرافم متنفرم، خیلی هاشون از جهات مالی ظاهری و تحصیلی از من پایین ترن، ولی اعتماد به نفس بالایی دارن، به همه شون حسودی میکنم.

متنم رو ویرایش نمیکنم میخوام، چیزهایی که حرف دلم هستن رو ببینید و دست توش نبرم و اصلاحش نکنم. لطفا راه حل بدید 

یه تهدید هم بکنم؟!

اینکه من و امثال من درمان بشیم به نفع خودتونه، چون با توجه به روند تحولاتم ماها به مرور زمان آسیب زننده تر میشیم و این آسیب به شمای نوعی میرسه.

پس به ما کمک کنید مرسی


پیشنهاد:

نظر شما در مورد دخترهای فعال اجتماعی که در شهر معروف شدند

اشتباه می کنم که می خوام ۳ یا ۴ سال بزرگ تر از سنم به نظر برسم؟

مشکل اصلی من اینه که یه دختر اجتماعی نیستم

تعریف شما از دختر سرسنگین، اجتماعی و خوش اخلاق چیه ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

مشکل من اینه که یه دختر غیر اجتماعیم

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

چطوری میشه یه دختر هم با حیا باشه و هم اجتماعی ؟

تعریف شما از دختر اجتماعی چیه ؟

با شوخی کردن های جلف با پسران، تبدیل به دختر اجتماعی نمیشید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) افزایش اعتماد به نفس (۳۸ مطلب مشابه)