سلام دوستان 

دختری هستم بیست و چند ساله و مذهبی و محجبه که از نظر زیبایی متوسط هستم، ولی خب خیلی ها هم معتقدن قیافه م خوبه، اندام خیلی خوب و عالی دارم، تیپم هم خیلی خوبه. خونوادم هم از نظر مالی هیچ مشکلی نداره و توی محله ی ثروتمند نشینی هم زندگی میکنیم. 

رشته ی تحصیلیم جز رشته های خیلی سخت مهندسی هست و وضعیت تحصیلیم هم خوبه. دو سالی هست که به یه آقایی توی دانشگاه علاقمند شدم چون همه چیش درست اونی بود که من میخواستم، یعنی قیافه اش، تیپش، مذهبی بودنش، طرز نگاه کردن، لباس پوشیدن، راه رفتن، حرف زدن، حتی (خنده داره بگم اما حتی یه بار که داشتم با خودم تصویر همسر آیندم رو مجسم میکردم به شوخی گفتم اسمش هم فلان باشه ،همون بود!) .

خلاصه فرهنگ و رفتار و اعتقاداتش کاملا با من یکسان بود، ایشونم نزدیک به چند مدت همه ش نگاه داشت رو من و رفتار های غیر عادی که هر کسی بود فکر میکرد عاشقشه. خلاصه یک سال و نیم گذشت ولی هر چقدر منتظر حرکتی از سمت ایشون شدم هیچ اتفاقی نیفتاد. منم احساس شدید دلتنگی داشتم و نمیتونستم بیشتر از این صبر کنم. 

تا اینکه یه روز اومد باهام صحبت کنه شرایط طوری شد که نشد حرفش رو بزنه و رفت. بعد از این ماجرا خیلی اعصابم به هم ریخت و همه ش فکر می کردم خجالت میکشه حرفش رو بزنه یا اینکه میترسه جواب رد بشنوه. به خاطر همین از طریق یه پویش که توی اینستاگرام داشتم تبلیغ میکردم به ایشون پیام دادم و همزمان چند نفر دیگه رو هم به این پویش دعوت کردم.

هدفم از این کار این بود که راهی جلو پاش بذارم اگه میخواد صحبت کنه راحت باشه. ولی متاسفانه بعد از اینکه ایشون بحث رو شروع کردن، یه سوال از من پرسیدن که شما به من علاقه دارین؟، منم غیر مستقیم جوابم رو دادم و گفتم که ترجیح میدم جواب ندم، ولی در کمال ناباوری ایشون بعد از شنیدن حرف من گفتن که علاقه ای به من ندارن ... 

دوستان تو رو خدا هر کس میتونه کمکم کنه خیلی دوسش دارم، همه ش خیال میکنم به خاطر اینکه من این کار رو کردم از من سرد شده و نطرش برگشته، طبق گفته ی خودش منو فقط واسه دوستی خواسته، نمیدونم چیکار کنم، بدون اون زندگی برام سخته تو رو خدا کمکم کنین 

ممنون


مرتبط با عشق یک طرفه :

زخم خورده ی عشقی یک طرفه

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) عشق یک طرفه (۴۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) جواب رد به دختر (۳۳ مطلب مشابه) مضرات دوستی با جنس مخالف (۴۶ مطلب مشابه)