دیروز داشتم یک فیلم مستند میدیدم که خیلی برام جالب بود؛

داستان اینه که قبل از اینکه پنگوئن ها بچه دار بشن، پدر میره توی دریا سینه شو پر ماهی میکنه و میاره برای زنش و زنش هم همین کار رو میکنه و وقتی که بچه به دنیا میاد و تخم گذاشته میشه مادر از بچه نگه داری نمیکنه، بلکه پدر میشینه روی تخم تا اون رو گرم نگه داره.

در این حالت مادر میره توی دریا و به مدت چند هفته فکر کنم گفته بود برای شکار ماهی و پر کردن خودش و چندین بار این کار رو تکرار میکنه و پدر همچنان روی ختم نشسته و از روش تکون نمیخوره ، اونقدر این ادامه پیدا میکنه و مادر میره شکار و ... تا بچه به دنیا میاد وقتی بچه به دنیا اومد بازم با هم کار میکنن!

جالب اینجاست که یک همکاری مسالمت آمیز و قشنگ با هم دارن، نه زن سر مرد و نه مرد سر زن منت میذاره و ... !

تازه خواستگاری کردن شون خیلی قشنگ بود، نرها از دور داخل جمعیت پنگوئن ها میبینن که مثلا یک ماده داره چراغ سبز نشون میده، بعد جالب اینجاست که ماده با دست اشاره میکنه (دست هاش رو میاره بالا) به نر میگه بیا، بعد نر هم از دور یه صدایی در میاره یه چیزی میگه که زبونش رو ما نمیفهمیم! 

بعدا جالبه میره پیش ماده و با هم میرن قدم زدن و رابطه زن و شوهری شون شروع میشه، بعد همه یه جورایی انگار خوشحالن برای هم کف میزنن.

برید داخل اینترنت مستند پنگوئن ها و این جور چیزها رو بنویسید میاره خیلی قشنگه، داشتم فکر میکردم چقدر خوب میشه که ما هم زندگی کردن رو از پئگوئن ها یاد بگیریم! اینکه با هم زندگی مشترک بی منت داشته باشیم، وای وقتی اون خانم پنگوئنه کاکولی با پدر خداحافظی کرد رفت شکار اون قدر حال کردم، کیف کردم برای خودم گفتم ای کاش زن های ما هم یاد بگیرن برن کار بکنن و به مردها بگن بمون خونه ما برات پول میاریم و تو بچه رو نگه دار!!!، و همین طور مردان مون هم از مردان پنگوئن یاد بگیرن! :)


مرتبط با همسرداری:

احساس میکنم برای شوهرم دلنشین نیستم

شوهر چقدر باید به زن محبت کنه ؟

مشکلات مالی برام هیچه اگه شوهرم بهم محبت کنه

چرا کلام شوهرم محبت آمیز نیست ؟

خلاء محبت شوهر با هیچ کلاس رفتن و ورزش کردنی پر نمیشه

چیکار کنم تا شوهرم محبت کلامی رو یاد بگیره ؟

نحوه ارتباط کلامی و محبت بین زن و شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

4 اصل برای افزایش محبت بین زن و شوهر

شوهرم با اخلاقه ولی نمی تونه محبت کنه

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)