یک سوال دارم که دوست دارم خانم های خانواده برتر نظر بنویسن چون سوالم فقط از خانم هاست.

من خودم قبل از اینکه به آستانه 30 سالگی برسم خیلی حوصله بچه کوچیک ها رو داشتم، هر چند هنوزم سر حالم و برای کارهای خودم با حوصله، ولی برای خیلی از کارها دیگه حوصله و انگیزه و شادابی قبل رو ندارم. هر چند در کل خیلی اکتیو و عالیم اما خب با چند سال پیش فرق کرده از نظر انگیزه ام برای ازدواج و رابطه با دختر و داشتن حس به جنس مخالف.

اشتباه برداشت نکنید غریضه ام تقوت هم شده و حتی میشه گفت غیرقابل کنترل و دیگه به اوجش رسیده و از سال های قبل خیلی بیشتره، ولی حسم کلا نسبت به دخترا کمتره و بیشتر با مجردیم کنار اومدم که خب این چیز خوبی نیست و نشانه بدیه و یکی از بدی های بالا رفتن سن ازدواجه.

خب آدم ها روحیات مختلفی دارن ولی من میخوام همسرم مثلا اگه من سی هستم بیست سالش باشه تا یکم سرزنده تر و سرحال تر از من باشه و منو به وجد بیاره ولی خب با توجه به اینکه شاید الان نتونم ازدواج بکنم مثلا سی و چهار سالم بشه موقع ازدواج شاید بخوام با یک خانم سی ساله ازدواج بکنم چون حتما باید کوچیکتر باشه و به هیج وجه هم سن رو قبول ندارم حداکثر سه سال کوچیکتر باشه. حالا نه اون ده سال نه کمتر از سه سال.

ولی سوال من از شما خانم ها اینه که آیا شمایی که سن هاتون مثلا بین 24 تا 30 هستش، هنوزم سرحال و شیطون هستید؟، به معنی بدش نه اینکه سرحال باشید و برای شوهرتون بتونید شیطنت بکنید. اگه واقعا چنین دخترایی باشن من به همون سه سال کمتر ازدواج میکنم و دیگه نمیرم خیلی سن پایینتر مثلا الان میرم بیست و هفت ساله.

درسته که سن یک عدده و استثناء داریم، طرف پنجاه ساله سرحاله ولی منظورم این نیست. منظورم اینه که مثلا خواهر خود من چند سال پیش خیلی سرحال تر بود و باشگاه ورزشی میرفت و با دوستان بیرون و ...، وقتی که سنش از بیست و پنج بیشتر شد دیگه همه ش میگفت اعصاب ندارم، حوصله ندارم فقط تلویزیون تماشا میکرد و تنبل تر شده بود، افسرده نبود بلکه سنش بیشتر شده بود دیگه خیلی سرزنده به نظر نمیرسید و باز فکر میکردم شاید شوهر نکرده دیگه وقتش شده اینطوریه ولی ازدواج هم کرد حتی برای روز عروسیشم خیلی شور و شوهی نداشت هر چند بازم سرحال و شاده ولی خب به هیچ وجه با اون دوره قابل مقایسه نیست و انگار بعد از بیست و چهار پنج دیگه کلا دگرگون شد.

سوال من از شما خانم ها اینه لطفا سن خودتون رو بگید، و میزان اشتیاق تون به جنس مخالف گرم و سرد بودن و اینکه آیا الان هم شیطنت بیست سالگی تون رو دارید و اون قدر روحیه شما خوبه و حوصله دارید که شاد بکنید شوهرتون رو؟

هر چند نمیشه انکار کرد اکثر دخترا و پسرها سن شون بالاتر میره اون تراوت نوجوانی و جوانی رو ندارن و شاید به دلیل سن شون رفتار بزرگانه میکنن ولی این به نظر من بده، حداقل شاید برای مرد خوبه ولی زن هم این طوری باشه زندگی نابود میشه، زن باید یه جوری باشه اگه مرد هم خسته هستش و یا منطقی تره، زن براش شیطنت کنه اون و سرحال بیاره.


بیشتر بخوانید ...

دختری 29 ساله ام که جهیزیه ندارم، به ازدواج کردن امید داشته باشم؟

یه بغض سنگینی رو گلومه که فقط خدا حالم رو میدونه و بس

دیگه نمیکشم، دیگه نمیخوام این زندگی رو ...

همه چیزمون رو الکی و برای هیچ باختیم

سهم من از این زندگی فقط کلفتی پدر و مادرم هست

نمیدونم سرنوشتم چرا اینجوری شد ؟

سر طبیعی ترین مسائل زندگی جیگرم خونه

این که یه دختر مجرد خونه بگیره و مستقل بشه بده ؟

چطور خانوادم رو قانع کنم که سر کار برم ؟

صبح تا شب توی خونه حسرت زندگی دوستانم رو می خورم

چرا منو کسی نمیخواد؟ ، این سوال شده عقده

تنها چیزی که تا آخر عمر با منه حسرته

درد و دل یه دختر دهه شصتی

یک دخترم که در آستانه 30 سالگی دچار بحران شدم

دختر 28 ساله ای هستم که دیگه هیچ هدفی ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)