سلام دوستان

بدون مقدمه میرم سر موضوعی که ذهنم رو درگیر کرده، چند سالی هست زندگیم دچار مشکلات زیادی شده که هر کاری میکنیم بدتر میشه و کم کم به وجود خدا دارم شک پیدا میکنم، مشکلاتی هم که به وجود اومده از سر اشتباهات مون نیست و یک سری اتفاقات فورس ماژور افتاد تو زندگی مون که شرایط مون رو سخت کرده.

من پسری ورزشکار هستم که برای موفقیت تو ورزش خودم دارم تلاش میکنم، پدرم فوت شد چند سال پیش و آغاز مشکلات مون بود، حتی یه دوره انقدر بی پول شدیم که مجبور شدم تو تهران کارتن خواب بشم، در حال حاضر یه خونه اجاره ای داریم که اونم تا ۲-۳ ماه بیشتر پول کرایه ش رو نداریم و دوباره باید بیافتیم تو خیابون، به این عقیده رسیدم که خدا نیست که بخواد کمکم کنه، اطرافیانم رو میبینم، نیاز های اولیه زندگی شون رو دارن و هیچ کاری برای آینده شون نمیکنن و کلا روزشون به بطالت میگذره، من دارم برای آینده م هر روز تمرین و تلاش میکنم و حتی از کمترین امکانات هم عاجزم، چه عدالتیه؟

یعنی لیاقت اینو ندارم که کمترین ها رو داشته باشم و بدون دغدغه به فکر آینده م باشم؟، بعد اونا که خونه و ماشین دارن و بیست و چهار ساعت تو خیابون ها و کافه ها هستند لیاقت شون بیشتر از منه؟

نمیدونم چرا خدا کمک نمیکنه، بعضی وقت ها به خودم میگم اگه خدا وجود داشت و قرار بود به کسی کمک کنه که روزانه بیست و چهار هزار کودک بیگناه تو دنیا از گرسنگی نمی مرد، اونوقت بیاد به من کمک کنه یا جلوی این اختلاس ها و دزدی ها و ناعدالتی ها رو میگرفت. 

مگه نمیگن از خدا بخواین بهتون کمک کنه؟، پس چرا دنیا اینقدر بد شده و خدا فقط داره به پولدارها حال میده؟، چرا؟


مرتبط :

وقتی خدا هم نمیخواد خوشبخت بشی

خدا بر اساس چه معیارهایی نعمت ها رو تقسیم کرده

چرا خدا ما رو از همه آرزوهامون محروم کرده؟

چرا خدا کمکم نمیکنه ازدواج کنم؟

چرا خداوند بعضی آدمها را مادر زادی دوست نداره؟

خدا کجایی؟ این سوال منو له کرده ...

خدایا... یه دنیا دل گرفته ام

چی کار کنم خدا من و خانوادم را ببینه ؟

هیچ وقت از خدا نا امید نشید

چرا خدا یه کاری برای ما نمیکنه

صدامو داری خدا جونم؟

دلم از خدا شکسته

خدا کجاست که صدامو نمی شنوه؟

چرا خدا همش میگه نه ؟

چرا هر چی میگم خدا گوش نمیده ؟

خدا منو دوست داره یا نه؟

از خدا دلگیرم ... چرا جوابمو نمیده ؟

خدا واقعا از خلقت من چه هدفی داشته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مشکلات اقتصادی پسران (۱۹ مطلب مشابه)