سلام

من خودم خجالتی نیستم ولی این روزها نسبت به گذشته آدم های خجالتی رو بیشتر می بینم به خصوص توی مردها که به نظر می رسه کلا نسبت به نسل های گذشته از نظر رفتاری خیلی متفاوت تر شدند.

شما صفت خجالتی بودن رو چقدر مثبت یا منفی توی همسرتون می بینید؟، آیا حاضرید با شخصی که خجالتیه ازدواج کنید؟، اگه نه چرا و چه دلایلی دارید؟، و دخترید یا پسر؟ 

مایلم ببینم جنسیت افراد روی اینکه این صفت رو توی همسرشون قبول کنند تاثیری می ذاره یا خیر، می خوام دوستان با تعمق و صداقت جواب بدن.


مرتبط با خجالتی بودن:

از چیزهایی که خجالت آور نیستند، خجالت میکشم

چیکار کنم بتونم تو جمع، بدون خجالت حرفم رو بزنم

من چیکار کنم خجالتی نباشم؟

از کم رویی، ترس، ضعف و شکست خسته شدم

کم رو هستم و روابط عمومی ضعیفی دارم

مرتبط با خجالت کشیدن از همسر:

خجالت میکشم بعد از ازدواج شوهرم منو با ظاهر نامناسب ببینه

عروسی کردم ولی هنوز از شوهر خجالت می کشم

نامزدم بیش از اندازه خجالتی و با حیاست

شوهرم داره با خجالتی و کم حرف بودنش عذابم میده

تازه عقد کردم، خجالتی بودن شوهرم بى نهایت رو اعصابمه

چکار کنم وقتی با شوهرم تنها هستم خجالت نکشم ؟

شوهرم فردی بسیار خجالتی و منفعله و اعتماد به نفس پایینی داره

رمز ازدواج چیه که بعدش زن و شوهر از هم خجالت نمیکشید؟!

خجالتی بودن پسر در دوران عقد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)