سلام

پسری بیست و شش ساله ام میخوام با خانمی 18 ساله عقد کنم . مشکلی دارم اینکه از بچگی خجالتی و تو خودم بودم، حالا همش فکر میکنم چه جور برخوردی باهاش داشته باشم، از رفتن به خونه پدرش خجالت میکشم شب اونجا بمونم. حتی میترسم باعث سوء تفاهم بینمون بشه .

میخوام خونه بگیرم اما پول ندارم بارها شده از پدرش هم خجالت کشیدم که میخوام دامادش بشم خیلی برام سخته چکار کنم، کسی مثل من این مشکل داشته.


مرتبط با خجالت کشیدن از همسر:

عروسی کردم ولی هنوز از شوهر خجالت می کشم

نامزدم بیش از اندازه خجالتی و با حیاست

شوهرم داره با خجالتی و کم حرف بودنش عذابم میده

تازه عقد کردم، خجالتی بودن شوهرم بى نهایت رو اعصابمه

چکار کنم وقتی با شوهرم تنها هستم خجالت نکشم ؟

شوهرم فردی بسیار خجالتی و منفعله و اعتماد به نفس پایینی داره

رمز ازدواج چیه که بعدش زن و شوهر از هم خجالت نمیکشید؟!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)