سلام

دختری 22 ساله هستم ماه دیگه عروسیمونه نامزدم هم سنمه نامزدم بیش از اندازه خجالتی و با حیاست وقتی با هم میریم بیرون دستشو می گیرم خجالت میکشه و وقتی برای مسایل زناشویی رفتیم کلاس  برگشتنی از خجالت با فاصله باهام میومد .

کاری ازم بر میاد که خجالتش بریزه  باهام راحت باشه من دوست دارم شوهرم گرم باشه از این رفتاراش می ترسم به نظرتون درست میشه


مرتبط با خجالت کشیدن از همسر:

عروسی کردم ولی هنوز از شوهر خجالت می کشم

شوهرم داره با خجالتی و کم حرف بودنش عذابم میده

تازه عقد کردم، خجالتی بودن شوهرم بى نهایت رو اعصابمه

چکار کنم وقتی با شوهرم تنها هستم خجالت نکشم ؟

شوهرم فردی بسیار خجالتی و منفعله و اعتماد به نفس پایینی داره

رمز ازدواج چیه که بعدش زن و شوهر از هم خجالت نمیکشید؟!

خجالتی بودن پسر در دوران عقد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)